Gå til innhold

Hvor finner jeg ytterjakker for gravide? Magen vokser...


Tweak

Anbefalte innlegg

Jeg har vært og shoppet mitt aller første mammatøy! :-) Jeg har begynt å få litt mage, og puppene bare vokser og vokser! Regner ikke med at ytterjakkene mine passer så utrolig mye lenger heller... Jeg liker å gå i figursydde ullkåper som går til hoftene eller litt lenger, men disse har jo ingen plass til mage, he he.

 

Hvor kan jeg finne pene mammajakker? (en sånn allværsjakke må være siste utvei altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett ytterjakker for gravide, men kan anbefale en a-linjeformet modell, eller en i empire - skjæring som er trang oppe og ikke har knapper nede. Selv bruker jeg en vanlig kåpe som er åpen, og vurderer ull - poncho dersom det blir virkelig kaldt:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kjøpte akkurat en A-formet, mellomgrå jakke, på Lindex til 899.

Den kunne jeg hatt til siste stund om jeg ventet 6-linger faktisk!

Heldigvis venter jeg bare 1 da, men den ser veldig slett og fin ut nå også når jeg ikke har mage, så jeg kan fint bruke den etterpå også:)

Den ser mye mindre ut enn den faktisk er når du drar den ut med hendene.. Jeg tenkte det var greit med en vinterjakke som både er "in" og som jeg fint kan ha til slutten av april som er terminen min, da slipper verken jeg eller babyen å fryse...!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakken jeg kjøpte er ullkåpe forresten, ikke anorakk. Derfor er den veldig klassisk og stilig! Jeg liker egentlig også best figursydde kåper, men denne falt utrolig fint og står ikke ut som et juletre hvis du skjønner...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! :-)

 

Da skal jeg ta meg en tur på lindex og prøve jakker neste gang jeg er på shopping! Bruker gjerne vinterjakke ut oktober her jeg bor, så jeg kommer til å trenge noe som kan dekke magen i vinter! Høstjakken min er allerede for trang til å lukkes igjen pga mage og pupper, men hittil har jeg klart å gå med den åpen. Nå begynner det dog å bli litt for kaldt å gå med åpen jakke... Oktober er jo rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ønsket oppfyllt

mama-licious har en ytterjakke som er kjempefin! den er også a-formet, med band i livet. husker ikke stoffet, men den er fin, a-la kåpe lignende:) skal kjøpe meg den til høsten, når magen bynner å vokse;)

 

den kostet 5 el 600kr. iallefall i den butikken vi har her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en vinterkåpe forrige uke:) Den kjøpte jeg på Gief På mercursenteret i Trondhjem. Kjempefin, den går av under brystene med fire store doble knapper oppe på brystet og så er det vidde på den resten Satt kjempegodt og vil nok ha god plas til en mage inni der:) Rød, var den:) Men den kostet 1999,- Men litt kosli å kan pynte seg litt å, tenker på jula og ja... Jakken kan jeg jo ha uten gravid mage å;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...