Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hei Er d noen som har bestillt vogn fra pingpong-online.com?? Lurer på hvor lang tid d tar å få vogna innad i tyskland.. Kjenner en som er i Tyskland, men skal hjem på mandag.... Hvis jeg bestiller i dag tror du han får den før han reiser?? Noen som vet??????
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 de pleier å ha lang leveringstid på ting. men RING dem, ikke send mail, de er litt treige og sjekk. Det finnes vel andre butikker også der nede så verd å sjekke ut
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hei HI her! Vet du om noen andre nettbutikker som har OTH i tysklan da????
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 hmm prøv babyjungle, de er jo i nederland, men kan sendte til hotellet. tror de har stort lager eller sjekk ut noen av butikkene på denne oversikten: http://www.mountainbuggy.com/where-to-buy/ hvilken farge skal du ha?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Hadde lyst på brun... Men d ble så mye stress så jeg har slått det fra meg... Fåår se om d blir senere. Hun er jo bare 6,5 mnd så er kanskje best å vente til hun nærmer seg året... Er vel kanskje best å ha henne mot meg en stund til. Men tenkte å benytte anledningen til å kjøpe en billig ny mens jeg hadde mulighet, men når d ble så mye stress får d vente.. Men takk uansett;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå