Gå til innhold

Sam eller Silas

Mamma til Emil & *knøttet*

Anbefalte innlegg

Hei alle spenstige mammaer og pappaer på BIM:)

Meg å samboeren klarer ikke å bli enige om navn til den lille gutten vi er så heldig å snart få! Pappa han har litt mer poppis navn på blokka å forslaga er :

Noah

Elias

Benjamin

Jeg vil gjerne ha et navn det svinger litt mer av og som ikke er på topp ti men fortsatt fine. Forslagene til mammaen er:

Sam

Silas- FAVORITT!!

Eren

Nicolain

Scott

Jepp! Forskjellig smak her i heimen:)

Hva mener dere? Setter kjempe pris på innspill å meninger! Ha en fantastisk fin dag alle sammen, mammaer eller ikke mammaer:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138768651-sam-eller-silas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin er nydelig og min klare favoritt av navnene! Elias er fint, og Noah ok. Full støtte til samboeren der altså...

Av dine likte jeg ingen...Jeg synes Nicolai er veldig fint, men Nicolain høres bare rart ut og kommer til å bli feiltolket som Nicolai uansett.

Noah - nei, har fått mer enn nok av

Elias - ok

Benjamin - liker ikke, femi og veikt

Sam- kort for Samuel, Samuel er fint, Sam er fælt

Silas - ok

Eren - hadde det enda stått Even

Nicolain - er det skrivefeil?

Scott - vel, vel

Ikke mye hjelp her.

De beste er Elias, Samuel, Silas eller Nicolai

Annonse

Takker for svar fra dere! Greit- Jeg er nedstemt. Mine forslag er visst ikke poppis, bare meg som er vannvittig sær da tenker jeg:)

Silas er forresten et bibelnavn. Syns det er tøft jeg. Vet om en to- tre stykker som heter det. Enig i å tenke litt lenger at Nicolain kanskje kan høres ut som skrivefeil. hehe.. Så ut med den! Men jeg synes fortsatt at Scott og Sam er utrolig fine. Kom gjerne med andre forslag! Det setter jeg kjempe pris på:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...