Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Linus? Mannen min ønsker det, men jeg er ikke like overbevist. Hvordan er kombinasjonen Linus Andreas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Linus er kjempe fint, men da jeg foreslo det, så fikk jeg tilbake meldinger som Linselus... likte ikke det helt, men Linus Andreas passer bra.

Skrevet

Jeg synes ikke at Linus er et fint navn. Går jo an på babyer, men synes det blir litt rart på en voksen mann. Andreas derimot er et fint navn.

Skrevet

Linus er jo fint i seg selv, men jeg synes det er litt vanskelig å forestille meg en voksen mann som sitter i et styremøte eller jobber på en bygningsplass og heter Linus - for meg er det et småbarnsnavn. Men kanskje er det bare fordi jeg ikke kjenner noen voksne som heter det.

:) Helt ok med Andreas bak, men da blir det vel til at folk kaller ham Linus, siden det blir litt langt?

Skrevet

Jeg er ikke glad i Linus - har også vanskelig for å se en stor, kraftig mann med hete det. På den annen side blir det jo flere som heter det nå, så alt er en vane.

Linus Andreas klinger bra og er bedre enn bare Linus.

Skrevet

Enig i at Det er vanskelig å forestille seg en voksen mann med navnet Linus, og får assosiasjoner til Linus i svingen fra barne-tv. Jeg liker best Andreas, derfor kombinasjonen, men blir nok lett bare Linus da. Takk for tilbakemeldinger. Flere meninger???

Skrevet

Jeg tenker også på Linus som et småbarnnavn, et riktig pinglenavn.

Ser ikke for meg en stor sterk kjekk voksen mann hete Linus ;-)

Gå heller for Andreas.

Skrevet

Linus før meg til å tenke linselus... Men ok nok...

Skrevet

Synes det er fint og minner meg om Linus Thorvalds , han som laget Linux

Skrevet

Jeg synes Linus er lite pent og i tillegg et utrolig PINGLE navn.. Passer IKKE på en voksen mann at all, synes jeg.

Gå for Andreas alene. Mye mer tak i!

Skrevet

Linus er flott. Og når det blir litt mer vanlig venner man seg til det. Lydene er da helt som Nils, for eksempel.

Synes Linus har en litt høyverdig klassisk-latin klang over seg. Som magnus, eller keiser augustus...

Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger. Bekrefter mine egne følelser omkring navnet egentlig. Jeg ønsker helst Andreas. Liker navnet godt og synes det passer til bødrene sine navn. men så var det å overbevise mannen da...

Skrevet

Jeg synes Linus er et kanin-navn! Sorry, men hver sin assosiasjon... Er helt enig i at det er litt pinglete, og jeg ville definitivt gått for Andreas i stedet. Et flott navn! :)

Skrevet

Jeg synes også at Linus er et pinglenavn, ser for meg en nusselig liten gutt på 1-2 år, men ikke en voksen mann. Andreas er ok.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Synes egentlig det er et helt greit navn på et barn, men ikke på en voksen. Linus Andreas går forsåvidt greit sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...