lucky_mom Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Gutten vår er 22 mnd, og så fæl til å putte ting i nesa. Stort sett går det i dopapir, men jeg har også plukket ut plastelina, lego osv osv. "Tar" han jo selvfølgelig hvis jeg ser ham gjør det, men det er jo ikke alltid... I natt gråt han så fælt og tok seg til nesa. Da holdt jeg for munnen hans, og han fikk blåst en lang hard papirpropp ut av nesa, stakkar :-( Er det flere som har sånne barn?? Hva gjør dere??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Unnskyld meg, men mått le litt....Guttungen min på 6 år kom nemlig herom dagen med nesa i sky fordi det hadde "ramla" en kork oppi der ;-) Men vær forsiktig med å hold for munnen til barnet når det er så lite, for han kan like gjerne trekke posten opp som ut, og da kan fremmedlegemet trekkes lengre opp istedenfor å komme ut... Har desverre ikke noe råd å komme med..
OsloMor Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Min eldste puttet en fluortablett langt opp i nesa, hun var da ca. 2 år. Måtte lyse opp i der, og langt der oppe lå den.. Fikk tatt den ut med pinsett heldigvis:0
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Ja min sønn på 22 mnd putter det han kan oppi nesten, erter,ris, mais( middagen generelt), papir,støv...ja u name it. Pluss han putter ting i ørene. Det har heldigvis roet seg litt nå men for to mnd siden var han helt ekstrem på det der.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Hehe måtte le litt jeg også. Mamma fortalte at jeg var besett på å putte ting i nesa mi. Og en gang bynnte jeg å stinke, da hadde jeg puttet papir i nesa som hadde bynnt å råtne... Måtte til legen for å fjerne d. Selv om han ennå er litt liten så forsøk å sette deg ned med han og forklare han at dette må han ikke gjøre, og hva som kan skje.
lucky_mom Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 He he, ja igår da jeg hentet ham i barnehagen fortalte de meg at han var så fæl til å putte mat oppi nesa mens de spiste også :-) Uff, det er mye rart med disse små :-) Han putter ting i ørene også, men der er det liksom ikke SÅ farlig, for det forsvinner ikke inn... Men han ser litt snål ut når han kommer tuslende med dopair stikkende ut av begge ørene :-) Her om dagen tok jeg han i å putte en tannpirker han hadde funnet opp i nesa!! Den er litt verre :-o Blir ganske engstelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå