Vårgutten-08 <3 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har en liten pode på straks 6 mnd. Han har spist grøthver kveld i snart 2 mnd, og det har gått utmerket. Men, nå har han plutselig begynt å brekke seg av det. Ikke vil han ha fruktmos heller. Han er en stor plugg som krever MYE mat, så det er slitsomt å amme i et sett.. (Jeg har jo nå plutselig begynt å fullamme igjen) Noen som har et tips til en grøt jeg kan prøve å gi han, som ikke fremkaller brekninger..hehe.. Han er 6 mnd om ei drøy uke, så jeg tar sjansen på å prøve en av 6 mnd grøtene.. Prøvde å gi han et av disse yoghurt glassene fra HIPP fra 6 mnd, det falt i smak da, mn, han kan jo ikke bar spise det.. Vil ikke gi han så mye av det heller.. Hjelp!!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Alex begynte på grøt rundt 2 måneder, han krevde MASSE mat:/ Startet med Nestlè sin maisgrøt, men det var uaktuelt, han hatet det, men så prøvde jeg HIPP sin maisgrøt med banan og ferskensmak, og det elsker han:) Maisgrøt er jo litt lite for en på 6 måneder, men bedre enn at du sliter deg ut med fullamming da;)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Min gutt fikk plutselig grøtnekt når han var rundt 6 mnd. Hadde en pause uten grøt i en ukes tid, da begynte han å spise grøt igjen som aldri før, og gjør det fortsatt ca. 1 mnd etterpå.
annie-77 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hei. 50% most banan i grøten funket her. Men før vi fant ut av det begynte hun med brød dynket med olivenolje da hun var 6 mnd med stor suksess.
Mamma med spire Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Her er gutten å kjempekresen. Prøvde mange forskjellige typer av både grøt, middag å yoghurter, men han likte ingenting før han ble 6 mndr å jeg prøvde meg på 6mndrs maten!! Han rett og slett ELSKER hvete grøten til nestlé med frukt og middagsglasset med mormors lapskaus!! Det er foreløpig det eneste jeg får i han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå