Gå til innhold

Ultralyd igår!


ampall

Anbefalte innlegg

Igår var jeg på ultralyd!! Jeg er såååå glad og lettet. Var Helt frisk og fin. Veldig aktiv så umulig å se om det er gutt eller jente... hihi...Babyen var mye mindre enn antatt så er 2 uker mindre på vei enn antatt. (er nå 15 uker istedet for 17) Får ikke det til å stemme helt, men menstruasjonen var uregelmessig så eggløsningen var jo også det... Men det spiller ingen rolle om jeg må vente to uker til :)

 

Jeg får ny UL i uke 20 for da kom bildene til å bli kjempefine sa jordmoren. Litt mer artig for oss også :) Jeg har hatt skikkelig sterk følelse av at det er gutt hele tida, men den 28 oktober får vi vite om jeg har rett. Har to barn fra før, men dette er like spennende hver gang!! Nå er det 6 år siden sist også..

 

Måtte bare fortelle hvor glad jeg er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg var også på ultralyd i går!!!! og alt stod veldig bra til!!. Vi skal ha en liten jente da:) så er bare sååååå glad. Kjedelig når de ikke kan se kjønnet men de ser det nok neste gang:). Ja eg fikk ny termin den 28feb så da vet eg at eg kommer til å få i mars!!! det høres så lenge ut!!

Lykke til på neste ultralyd!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så koselig å lese at alt er bra med dere:) Jeg har vært så sinnsykt redd selv, har ikke vært på ultralyd enda(28.oktober), men fikk høre hjertelyden igår hos legen, og det var nok for å roe meg ned :.)

NÅ skjønner jeg virkelig at jeg er gravid :) Hihi..

 

Er det forresten sjeldent at man får sjekka kjønnet når man er på ultralyd?? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...