Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere i samme båt som oss, og ikke får plass i barnehage?

Lille-gutt får ikke plass i barnehage, derfor utvider jeg min permisjon et halv år. Vil begynne på jobb igjen til sommeren. Vi søker derfor etter to lekevenner, som vil komme hjem til oss i vår enebolig på Byåsen i Trondheim.

Jeg er 34 år og har to gutter og samboer.

Er utdannet vernepleier, og har erfaring med jobb i barnehage.

Er en aktiv mor, og liker å være mye ute.

Ønsker å gi dagbarn en aktiv og trygg hverdag sammen med meg og lille-gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi trenger dagmamma fra januar, da vil gutten vår være 10,5 mnd!

Ettersom mor er sykepleier og mest sannsynlig kommer ti å jobbe turnus, har vi ikke behov for barnepass hver dag, fordi pappa er hjemme på ettermiddagene. Hvor på byåsen bor dere? Hvor gamle er guttene din?

Skrevet

Vi har heller ikke fått noe bhg plass, og trenger en dagmamma! Jenta mi blir 1 år i des. Hvor bor dere?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, har du fortsatt ledig plass til to lekevenner fra januar? Jeg er 31 år og flytter til Byåsen rundt juletider og regner ikke med å få barnehageplass til mine to gutter på 2 og 4 år. Det er en litt kinkig situasjon, for jeg driver og søker jobber men kan ikke takke ja til jobb uten å vite at barna mine har et trygt sted å være på dagtid... Du høres ut som akkurat den personen barna mine trenger, fra januar og frem til sommeren. Hvis du ikke allerede har avtalt med noen andre, ta gjerne kontakt!! Tlf: 41 47 46 41 el e-mail: [email protected]

Hilsen Hilde

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...