solstorm Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg og kona skal snart på ordinær ultralyd, jeg er så spent og klarer ikke å konsentrere meg på jobb... Jeg har time klokka 12.00... Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille, og kanskje får vi se om det er en liten prins eller prinsesse som gjemmer seg der inne... Dette var kanskje ikke så interessant for dere, men jeg er bare så spent... :-)
Tjorven1 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Så spennende! Du for legge ut bildene her etterpå da! Lykke lykke til
solstorm Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Da ser ut til at det er en liten prins i magen, og han var i fin form! :-) Da blir det to gutter hos oss! :-)
Tjorven1 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Å.. gratulerer så mye :-) Hvor gammel er storebroren? Dere for det aktivt da.
solstorm Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Hei! Det blir cirka 20 måneder mellom dem. Nå er (den eldste) sønnen vår veldig rolig, enn så lenge, men det blir nok en aktiv tid for oss ja... :-) Jeg synes det er godt å vite at alt stod bra til med den lille i magen, endelig føler jeg at jeg kan puste litt ut... Nå driver vi å lurer på navn, ikke enkelt når vi har litt ulik smak og navnet må kunne brukes både på polsk og på norsk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå