Single33 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Skal til fastlegen min imorra for og komme igang:) Noen som vet helt eksakt hvilke blodprøver jeg må ta...tok blodprøver og UL for ca ett år siden og ifølge skrivet fra Stork er de greie om de ikke er over to år gamle:)Må jeg til spes.gyn tro? Jeg hadde fine verdier på alt,kun litt B-vit. mangel...-drikker vel for lite øl tenker jeg...tihi...jeg er frisk og har aldri hatt noen plager-mangler kun en mann...så jeg tenker iallefall pr. idag at ting kan funke ganske greit....om ikke første gang så...men det får jo vise seg da.... Mulig jeg må vente med og kjøre igang ting så jeg får legge opp litt penger men....sånn til etter jul...får se...har jo lyst og gjøre det billigst mulig så....spes.gyn er jo generelt sett dyre da....kanskje han har papira mine som kan sendes til fastlegen min....men jeg tror ikke han har peiling på slikt-egentlig....må jeg ta UL før jeg reiser nedover-eller holder det at jeg har el når jeg ellers er frisk...hmm...mange spørsmål her ser jeg.....tihi....håper noen kan dele sine erfaringer med meg:) Tusen takk og en deilig dag til dere alle-jeg følger med dere og er knallspent!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 For å svare deg på type blodpøver får du jo all info hos Stork, hvis du har valgt dem. Du virker ikke helt klar til å sette igang..., hvis den tid kommer vil nok flere bistå deg her inne med råd og tips. Når man er klar, har undersøkt en del på egen hånd og er ferdig grublet blir kanskje spørsmålene også noe mer ryddige....
Single33 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Takk:) Er nok ikke helt klokkeklar riktig enda...men må jo begynne i en ende..mange spørsmål ja...har lest en del på nettet men når enn er ny for dette blir det vel kanskje mange kjeitete spørsmål....må få på plass litt penger til i første omgang...har fått skriv fra Stork og har lest det meste der...men ikke finlest....gleder meg og er spennende og lese om dere andre her inne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå