Solbe Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Nå lurer jeg igjen... Spørsmålene dukker opp hele tida, etterhvert som noe nytt i prosessen skal skje. Satte Ovitrelle-sprøyta i går og våknet i dag og var VELDIG øm i området rundt eggstokkene. Det er litt til og fra. Er dette sånn som det skal være? Vil jo tro det kanskje er helt vanlig, men så begynner jeg jo å lure likevel da...
Gjest Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hehe...ingenting er vel normalt med disse kroppene under forsøk Men det er vel ikke så rart at du er øm i eggstokk-området. Det er jo sikkert masse egg som ligger der og venter på å bli tatt ut! Eggstokkene er jo ganske forstørret pga alle eggposene som er det og det merkes ja
♥Irbeni♥ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hei Hei.. Det samme hadde jeg.. Det var som en sikkelig eggløsning og det er jo det som skjer Så det er helt vanlig!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Ja dette er normalt... nå nærmer deg seg ) lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå