Gå til innhold

treff på lekeland tirsdag 7 oktober?

Anbefalte innlegg

hei hei.

lurte på om det er flere som vil være med på lekeland tirsdag 7 september på dagtid.

eg har en sønn som er 2 år. og er egentlig fra bømlo. men har type som bor i drammen. og vi skal mest sannsynlig flytte dit til sommeren. så hadde vert kjempe kjekt og blitt kjent med flere der borte som har små ;)

mvh Anne

Fortsetter under...

er berre til å slenge seg på- barna liker jo veldig godt å være sosial og menge seg med andre på sin alder ;)

hehe ja mente 7 oktober . fortsatt ikke kommet meg videre fra september mnd. :P hehe

Åhh, skulle gjerne hatt en dag på lekeland med snuppa, men tror jeg skal la henne være i barnehagen denne uken. Jeg trenger fortsatt mye søvn og hvile for å holde den værste kvalmen unna desverre.

Hadde håper det skulle ha gitt seg helt innen nå siden jeg nesten er halvveis i svangerskapet:( Snuppa skal til fysioterapeut i morgen også, sa hadde nok blitt litt stress.

Ellers så hadde det vært hyggelig å komme seg ut litt og møte nye mennesker.

Har forresten ei barndomsvenninne som har bodd på Bømlo noen år nå.

men det skjønner eg vettu ;)går an og ta det igjen en annen gang ;)

huff. ja er ikke alltid like greit å være gravid. har sine god og dårlige sider det dere. men er alltid noe veldig positivt som skjer når det e rferdig ;;)

åhh du har det. heter ho da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...