Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hva med Lukas? har noen et bra navn som passer til det? dobbelt navn altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukas Aleksander

Lukas Kristoffer

Lukas Sebastian

Lukas Emil (lang i)

Hmm. litt vanskelig egentlig...

Skrevet

Hei. Jeg har en sønn som heter Lucas Kristoffer. Oppkalling da.. Det jeg ikke var helt klar over da vi valgte navn var at Lucas er jo så stigende populært. Det er mange fine navn man kan sette sammen med Lucas. MEN- at dette er mulig.. Han går i en barnehage med ti barn. Og TO( heter Lucas Kristoffer!!) Men forskjellig stavelse da altså, og en som bare heter Lukas. Er dette mulig liksom... jeg synes det er skikkelig kjipt da.. ti barn herav syv gutter og tre Lucas`er. Haha vi flirte godt. Lurer på hvordan det blir når han begynner på skolen, sikkert halve guttegjengen med samme navn. Lucas 1, Lucas 2. Nei.. Neste gang må vi velge et litt mer spesielt navn. Jeg har en unnskyldning da heldigvis, han er oppkalt etter tipp-oldefar og pappan sin. Men uansett altså...

Bare et lite tips :) Mange nydelige navn der ute :) Lykke til med navnevalg :)

Skrevet

tror det må være litt forskjell på hvor man bor i landet, her kjenner jeg eller vet ikke om noen som heter det, ingen i barnehagen til datteren min som heter det, hun har gått i to forskjellige barnehager og ingen som het det i den forige heller...

vet kun om ei vennine som har lyst å kalle sønnen sin det, når hun får barn!!

Fint navn da =)

Skrevet

ikke her eller.... kjempefint med K istede for c...

Lykke til.. Lukas Matheo er fint...

Skrevet

Før synes jeg det var for bibelsk, men nå har jeg vent meg mer til det og synes egentlig det er ganske fint.

Skrevet

Liker ikke Lukas noe særlig - det blir litt for trendy... Liker navn som holder seg mer jevnt over tid.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Liker det ikke i det hele tatt - kjenner mange Lukaser òg.

Skrevet

Lukas er nydeleg...eg villa at sønnen min skulle heite det...Blei Emil i staden for....men i ettertid angrer eg på at me ikkje kalla han for Lukas Emil(med lang i)

så eg stemme for det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...