Pinguspire Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Noen som har en jakke å anbefale? Tenkte å kjøpe en god jakke til jenta mi på 7 mnd som hun kan ha i vogna.. hun sitter oppi dunpose, så synst ikke jeg trenger å kjøpe hel dress...
2 hjertegull :) Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg sverger til fleeze og ull jeg da.. Vi bruker en fleezejakke nå jeg kjøpte på kappahl.. Da har hun body, strømpebukse, genser, sparkebukse, og den jakken.. Lue og votter.. Hun sitter godt inni voksi og jeg "bretter" den rundt skuldrene hennes.. Ellerhvert som det blir mer sur vind ute, så får vi se om vi kjøper en vindtett en.. Men det er ikke sikkert, for hun sitter så godt nedi liksom.. Ellers har jeg ingen spesielle å annbefale.. Min venninne kjøpte på en av snøscooter forretningene her oppe (finnmark:p), en softshell jakke til sin gutt.. Den så vanvittig god ut.. Men personlig ville jeg ikke brukt over 500,-på en jakke hun kan bruke kun kort tid... De vokser jo så sinnsykt fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå