camosilla Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har fått tak i en billig brukt Reima tec vinterdress, men har ikke fått den enda. Går det ann å ta ut det varme foret i den? Lurer på en ting til, har dere to vinterdresser til barnehagebarna?
dulille junivenn Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Kan ikke svare deg angående reima tec dress.. Til eldstemann her har vi alltid hatt minst to vinterdresser.Så greit dersom han blir skikkelig våt- da har jeg alltid en tørr. Tar litt tid å tørke de ordentlig igjen synes jeg. Samtidig som at jeg da kan få vaska dem når det trengs. Vi er mye ute da- så dressene blir brukt både på dag og kveld, og da trenger vi flere enn en.
camosilla Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Det tenkte jeg også, så har bestillt så han får to.
mamma`n til Jonathan Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hei:) Går ikke ant å ta ut noe for a dressene. Har bare hatt reimadresser og er kjempefornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå