Gå til innhold

Ingen fra Kristiansund her?

Siw1 *mamma til Rikke&Adrian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så morsomt da! Kanskje vi sees på sykehuset;) Føles ut som om alle jeg vet om enten har født for noen mnd siden eller har termin om noen måneder..blir litt midt i mellom jeg da vettu;) Hvordan er formen din da?

Jepp kanskje det! Formen min er overraskende bra! Jobbet til siste dag, men nå er det godt med permisjon ;) Skal prøve å slappe litt av i noen dager nå.

Hvordan er formen din da? Og hvordan er magefølelsen når det gjelder termin, tror du at du kommer til å få rundt termindatoen?

Så heldig du er som har kunnet jobbe så lenge! Har vært sm siden begynnelsen av juli på grunn av bekkenløsning, så det har vært ganske tøft å gå hjemme. Blir lang ventetid ihvertfall! Har egentlig ingen magefølelse om jeg går til termin eller over, men var hos jordmor i dag og når hun sjekka meg så hadde jeg 1-2cm åpning og cervix var myk. Hodet ligger også godt nedi bekkenet..og kynnerene har blitt mye kraftigere og varer lengre,så hvis jeg er heldig så blir det kanskje litt før termin?;) Har du noe magefølelse da? Noen tegn på at det snart nærmer seg fødsel?;)

Jeg har overhodet ingen magefølelse, annet enn at det nok drøyer en stund ennå. Har heller ikke blitt undersøkt så vet ikke hvordan jeg ligger an ang. modenhet. Hvis jeg skal gjette så tror jeg nok desverre jeg heller kommer til å gå over tida enn å få før tida...

Var inne til UL for et par uker siden fordi jordmora trodde babyen hadde snudd seg i seteleie, heldigvis var ikke det tilfelle. Den ligger med hodet ned, men er langt ifra festa. Så alt tyder nok på at det ennå er en stund igjen :(

Vet du forresten hvilket kjønn babyen din har?

Annonse

Det ser ut som det kommer ei jente her da, men det har vært litt usikkerhet gitt. På ordinær UL sa de at det så ut som en gutt, men var jo selvfølgelig ikke 100% sikker. Så dro vi på 3D ul og der var han ganske sikker på at det var ei jente. Jeg syntes bildene ble så dårlige at jeg ikke kan skjønne at han så det, så da endte jeg med å kun kjøpe nøytrale klær osv;). Men var på UL på sykehuset for et par uker siden på grunn av at jeg går til svangerskapskontroll der, og da sa hun også at det så ut som ei jente!;) Så nå har jeg vært å kjøpt litt rosa babytøy, men uten å tatt av merkelappene for å være sikker;) Klarte de å se noe kjønn til deg da?

Hodet er ikke festa er heller da, men jordmora sa at det var ikke sikkert det kom til å gjøre det siden jeg er 2.gangsfødende. Har du barn fra før du og kanskje?

Når jeg var på ordinær UL ville ikke jordmora si noe sikkert, og siden vi var ganske så nysjerrige bestilte vi time til 3D UL vi også. Så var der i uke 26, og han mente bestemt at det var jente. Og helt enig med deg; kan ikke fatte å begripe at han kunne se det ut i fra de bildene... Men som han sa på slutten så var det visstnok 115% sikkert at det var jente. Så vi har gått ut fra det, men har ikke kjøpt noen overflod med typiske jenteklær. Tør ikke stole helt på det før hun er ute. Men i likhet med deg var jeg på UL for et par uker siden, og da mente hun legen også at det var jente.

Jeg har ikke barn fra før nei, så dette blir den første. Begynner å bli litt utålmodig nå gitt ;)

Kjent noen flere tegn på at fødselen nærmer seg da?

Har ikke kjent noen flere tegn nei dessverre..jeg driver jo og kjenner etter hele tiden, og det er sikkert veldig dumt av meg for ventetiden vil ikke akkurat føles noe kortere;) Var hos jordmor i dag, men hun sjekka ikke noe mer heller, så det får skje når det skjer!

Jeg og er veldig utålmodig nå, gleder meg utrolig mye til å få se jenta! Og ikke minst at fødselen er overstått, for kjenner at jeg gruer meg litt altså! Men nå er vi kommet til oktober...og det har jeg ventet på i flere måneder! Og nå har vi snart en liten baby i armene våre;) Håper du skriver et innlegg etter du har født da, eller hvis du merker noen tegn på at fødselen ikke er så langt unna!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...