Gå til innhold

UKE 38 Jentene.......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så snegler dagene seg avgårde....Rugedag 5 her.

Her er det ømme/ONDE pupper, littt stikking, trøtthet og uggenhet/kvalme (innimellom) som er innholdet i mine dager.. Vet ikke om disse tingene er bivirkninger av Progrestan..

Tørr ikke håpe...

Hvordan går det med dere???

Når tenker dere å ta en test?

Jeg har ikke blodprøve før 9.Okt. Det blir rugedag 20. Så blir nok å ta en test, men vet ikke når jeg tørr!

Håper så inderlig at uke 38 er ei god uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rugedag 6 her.

Jeg holder på og bli SINNSYK av luft og luftsmerter!!

Kjenner ellers litt murring i underlivet, litt tyngdefølelse. Periodevis kvalme og sterk svimmelhet.

Det mest positive er kanskje at jeg tar opp mye mer Progestan denne gangen. Sist "fosset" det ut.

Jeg skal ta en test på søndag eller mandag, tenkte jeg. Har egentlig blodprøvedag på mandag, men mener denne er to dager for tidlig (rugedag 11, burde vært 13).

Krysser fingre og tær her også for at uke 38 er en god uke!!!

Skrevet

Hei,

Uttak 17 sept, satt inn to egg 19 sep. Test 2 oktober.

Kjenner lite og ingenting....kanskje litt strekkfølelse/gangsperr som gjør litt vondt.

Ikke for å skremme meg selv mer enn nødvendig, men ser at opptak av Progestan er et tema? Er det et tegn? Har vært her inne en stund men ikke registrert noe om dette tidligere....

Skrevet

Nja, tema og tema, fru blom...Har vel vært noen her og inne på gravide slitere som har spurt om akkurat dette. Det samme inne på ønskebarn.

Opptak av Progestan altså....Noen merker stor forskjell på opptaket ved negativ og positiv test, andre ikke.

Sist forsøk var jeg nesten sikker på at det ble negativt. Kroppen spyttet ut det aller meste. Den ene gangen jeg hadde LITT HCG-stigning var den gangen jeg hadde det beste opptaket, den gangen av Crinone, så jeg tror absolutt at det har noe for seg... Det handler vel litt om hva kroppen har behov for, og holder et egg på og feste seg eller har festet seg, så har den vel også litt mer behov for progesteron, tenker jeg:)

Skrevet

MEN om det blir negativ test på meg også denne gangen har jeg virkelig motbevist teorien min:) Og du, om du spytter ut mye progesteron så er det flere som sier at de ikke merker forskjell i opptaket fra negativ til positivt forsøk. Ikke glem det, da:)

Skrevet

Ok og takk for svar!

Prøver helst å ikke følge for mye med på noe vedr symptomer av alskens slag, blir sprø av det.

Mannen min liker ikke at jeg leser for mye her inne da han mener jeg ofte blir unødig bekymret til tider....? Kan vel ha et poeng der.

Men her er jeg altså, og han snorker søtt i sin hormonløse kropp:-)

Skrevet

Rugedag 6 her,og kjenner masse,

men det kan være HVA som helst.

ALLE mine rugeperioder har vært forskjellige.

Har stikninger i underlivet,smerter i korsryggen,og føler meg faktisk gravid..hehe..

Men tør nesten ikke håpe noe før testen er tatt.

Skrevet

Rugedag 8 her. Testdag mandag 29.sept, men kommer vel til å snikteste i helga.

Hadde masse mensmurringer og stikkinger i mage i helga, men kjenner i grunn lite av det nå. De ømme puppene er også stort sett borte.

Men ansiktet er blitt et pizzatryne :( Her popper kvisene fram en etter en, og jaggu hadde jeg ikke fått en til i morges da jeg våknet gitt. Ser jo ikke spesielt lekkert ut, så dette BØR være et symptom altså!!! Da kan man jo leve med det :) Hihi

Ellers sitter jeg og venter på elektriker (skulle komme fra Hafslund og kontrollere det elektriske anlegget her idag). Skulle komme mellom 8 og 9. Så får vi se om han dukker opp da. Jeg venter IKKE lengre enn til klokka 9. De bør faktisk skjønne at jeg har andre ting å gjøre på en fridag enn å vente på han. Det er ikke VI som har bedt han komme.

Skrevet

Hola Chicas!!

Jeg har testdag 2.okt, er på rugedag 5. Men kommer noktil å teste rett over helga bare for nysgjerrighetens skyld :-) Er så utålmodig!

Her er det mye som har skjedd med kroppen, men kan som tidligere har blitt sagt være bivirkninger ( selv bruker jeg crinone). I begynnelsen spyttet kroppen mye av crinonen ut, men nå de siste dagen blir den holdt godt på. Puppene mine er VONDE!! Klarer rett og slett ikke ligge på magen! Har hatt murringer og stikkingen i magen, men kanskje ikke å rart, vi har jo trossalt vært gjennom et aldri så lite inngrep, og tenk alle hormonene vi har brukt. Ikke godt å vite hva som kan være symptomer! Jeg har holdt på å bli gal denne uka, kjenner etter alt hele tiden!!

Skrevet

Hei folkens!

Er på dag 8 her,kjenner lite/ingen symptomer. Satt inn ett fryseegg 17 sept.Føler det ikke går denne gangen heller jeg altså,eneste som kan være er bittelitt småømme brystvorter men det har jeg alltid når mens er på vei (veldig oppløftende....) så har mista litt trua. Leser her at "alle" har ett eller flere "symptom"det misunner jeg dere!skulle ønske jeg også kjente et eller annet som kunne tyde på at noe var på gang menmen...

Når det gjelder crinonen så er det veldig forskjellig hvor mye kroppen tar opp,lite en dag og mye neste gang. hmm..

turbotrollet: husker jeg fikk en del kviser på de utroligste steder en gang jeg var gravid så dette virker jo lovende for deg hehe;-)

Håper selfølgelig også at det er uke 38 som er UKA :-)

Skrevet

Hei Jenter...

Hvordan står det til????

Symtomer og tanker???

Skrevet

Hei!

Prøver å ikke tenke så mye på det! Men gjør det hele tiden... :-)

Har ømme harde bryster, men Progestan gjør vel sitt. Litt småuggen og rar smak i munnen og tidligere i uken strekkfølelser i magen. Alle disse tegnene vet jeg er bra men har hatt dem før og fått negativ test, så jeg tar absolutt ingenting for gitt lenger!

Dessuten har jeg mistet to ganger i startfasen av svangerskapene. Uke 7 og uke 11. Er på mitt nest siste forsøk totalt.

Er litt usikker på hvilken rugedag jeg er på, men testdag er torsdag 2 okt.

Men jeg merker jeg er mye mer happy og glad inni meg denne gangen av en eller annen grunn så vi får se.............

Ha en fin helg alle verpere!

Skrevet

Hei jenter:)

Du har jo gode symptomer, mature, men skjønner at du ikke tar noe forgitt etter de erfaringene som du har gjort deg...

Jeg har veldig lite symptomer....kjenner mer i magen enn under tidligere forsøk, men vet egentlig ikke om de smertene/ubehaget er godt for noe. Fortsatt oppblåst og periodevise luftsmerter.

Sprakk og tok en test i morges....CB sin krysstest...Den var egentlig negativ, men ble positiv når de 10 tillatte minuttene testen er gyldig var over.

Ventet 4 timer og tok en ny test. Denne trodde jeg først var positiv, men det var nok bare en skyggestrek for når urinen var trukket ordentlig inn var testen klart negativ, og den forble også negativ.

Er fortsatt tidlig. 11 dager etter befruktning. Rugedag 9 i dag. Kanskje er ikke urin som er 4 timer gammel og regne som morgenurin, men har mistet litt håpet, kjenner jeg. Opplevde jo såklart og ta opp mer Progestan en noen gang før i morges etter alt dette styret, og det gjør meg forvirret. Skjønner ikke helt hva denne kroppen skal med all medisinen om det ikke er flyttet inn en hybelboer....

Blir vel test på meg mandag eller tirsdag. Fasiten er skremmende nær nå...

Skrevet

Hei jenter...

Da var det testuke.....

Jeg er på rugedag 10 i dag, men skal prøv å venten med test til fredag og rugedag 14... Så framst ikke mensen kommer... Hadde en del stikksmerter i ryggen i går, så var sikker på at den kom. Men nei...

Så her er det nervepirrende dager framover...

Enn hos dere andre??????

Skrevet

Hei,

Smådeppa i dag og helt overbesvist om at det ikke går veien.....

Rugedag 11 i dag og testdag torsdag.

Uffda dette var negativt men godt å få skrevet da :-)

Skrevet

Jeg er veldig usikker.. Ble fort bilsyk i forrige svangerskap og det blir jeg nå også, kan knapt kjøre 5 min før jeg blir dårlig :-( Om det er et bra tegn eller bare innvirkning vet jeg ikke.. Tror jeg innbiller meg mye om dagen :-(

Jeg tok forresten en test i dag og den var negativ, men er nok altfor tidlig å teste ennå, jeg er kun på rugedag 9. Skal ta blodprøve på torsdag rugedag 12.. Så da får jeg vel vite endelig resultat kanskje...

Håper i hvertfall på det beste..

Skrevet

Ja, da melder jeg meg i alle fall ut herfra. Blodprøven idag var negativ, så da er det bare å se fram til fryseforsøk og håpe på at eggene overlever tining

Skrevet

Det er spennende dager, jenter:))

Veldig veldig lei at du fikk bekrefta negativt forsøk, Turbo:(((

Det går sikkert samme vei med meg, men jeg vet ikke enda....

Akkurat nå er jeg kvalm, kvalm, kvalm...

Tror jeg tester i morgen tidlig, blodprøve onsdag, og så er fjerde forsøk over...

Lykke til dere andre:))

Skrevet

Å- nei Turbo - det nytter visst ikke med stor heiagjeng heller. Var sikker på at du skulle klare det denne gangen. Vi får håpe gullegget ditt ligger i fryseren. Tenk at "håper på 2" er gravid med to etter fryseforsøk, så fryseforsøk kan jo være veldig vellykket.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...