♥Irbeni♥ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Huff, nå lurer jeg veldig her jeg sitter.... Jeg er på rugedag 5 i dag.. Puppene mine er ONDE og har en del stikkinger "der nede". Ellers er jeg veldig trøtt, sover mye. Da det her pakningsvedlegget står på Tysk skjønner jeg ingenting... Er dette bivirkninger av Progrestan???? Eller tørr jeg å håpe at dette kan gå veien...?? Å så lurer jeg på om Progrestan kan utsette mensen eller om vi får den selv om vi går på den..? På forhånd tusen takk for svar!
lindynatt Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 jeg googlet og fant dette på tysk # Schwindel (Gelegentlich) Svimmelanfall (av og til) # Müdigkeit (Gelegentlich) Trøtthet(av og til) # Depressive Verstimmung (Gelegentlich) Depresiv stemining (av og til) # Geringer Blutdruckabfall (Selten) Litt lavt blodtrykk (sjeldent) # Überempfindlichkeit mit Hautreaktionen (Selten) Veldig ømtåelig sammen med hud reaksjoner (sjeldent) Håper dette kan hjelpe. Og jeg får mega vonde pupper av progestan, første gang jeg tok det, var det å ta på seg sikkerhetsbeltet forferderlig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå