Gå til innhold

Mister følelsen i arm og hånd om natta

Anbefalte innlegg

De siste netterne er jeg blitt mer og mer plaget med at jeg våkner opp om natta og ikke har følelse i arm og hånd. Jeg er i tillegg hoven i hender og føtter, men tror ikke dette er noe utover normalen til å være i uke 34.

Er det noen flere som har opplevd det samme, og hva kan dette evt være?

Fortsetter under...

jeg har hatt det sånn i ukesvis.. snur meg hundre ganger om natten pga dette... får veldig vondt i hofter og skulder også... ligger nok å klemmer en del med tyngre vekt... vet ikke helt jeg.. ubehagelig hvertfall... men vanlig med litt våken netter mot slutten :)

Hei hei, Det kan hende du har en nerve i klem, dette kalles carpaltunnel syndrom, jeg hadde det for noen år siden, men har ikke merket dette noe nå, skal vist være "normalt" for noen gravide og går over etter fødselen, jeg var så ille at jeg måtte opereres kanskje derfor jeg ikke kjenner noe nå.

Hilsen fødeklar om 30 dager :-)

Annonse

det er vel ganske normalt? jeg sover på ene armen,den er helt død hver eneste gang jeg våkner.. og hvis jeg ligger rett på ryggen blir jeg nummen.. våkner du på rygg? kanskje noe ligger i klem?

ellers er det vel bare å heise opp beina?

har en pute under hodet, en mellom bena, en under bena (som ofte forflytter seg litt hit og dit.).

pleier å våkne med ene puten på ene siden av ryggen,så jeg "tipper"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...