Tullhøna84 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Fikk vite idag at vi skal få en liten prins=) vi hadde jentenavn klart, men blir ikke enig i guttenavn!!! trenger mange forslag
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Anton Alfred Albert Birk Brede Bård Haldor Halvor Lauritz Njål Mads Tørres Tollef Ådne Ånon
Clemencia Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Aner ikke hvilke navn du liker nå da såå.. Men slenger med noen jeg selv liker jeg! Benjamin David Elias Theodor Noah Mathias Markus Olai Gabriel Adam Jonathan Nicholas Daniel Emil Tobias Andreas William Peter Oliver Jentenavn er mye lettere enn guttenavn synes jeg!
Tullhøna84 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 mange gode forslag =) jeg syns også jentenavn er mye enklere, men er jo mange fine guttenavn også!!! oliver har vi tenkt på! liker leon veldig godt, men sambo er ikke enig der desverre
(Oktober) Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Leonard (liker jeg bedre enn Leon) Emrik Bendik Ferdinand Aksel Didrik
lindynatt Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Mitt favoritt guttenavn er Adrian Ellers liker jeg Erik Eirik Jonas Sebastian Niklas Nicolai Mattis Matthias Konrad Torkil Sivert
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Patrick Nicklas Nicholas Benjamin Sebastian Julian Leon Liam
sonne Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Adrian Andreas Benjamin Elias Even Emil Fillip Henrik Joakim Jesper Jonas Jakob Kristoffer Kasper Leander Lukas Markus Mathias Marius Mads Nikolai Niklas Oliver Oleander Sebastian Sander Sondre Sindre Simen Tobias Viktor Vetle
Gjest Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Navn vi vurderer om den lille i magen er prins: Isak Abel Noel Jonas Filip Benjamin Oskar Henrik Emrik Cedrik Ludvik Villiam Magnus + mange fler. Men har ikke funnet "det perfekte navn" ennå..
huldra87 Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Siden jeg ikke vet hvilke type navn du liker, så slenger jeg ut noen navn som jeg selv har på min egen navneliste: ;-) Henrik Edvard Aksel Johannes Isak Ivar Mikkel Oskar Magnus Bjørn John Eivind Emil Aslak Leon Benjamin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå