Suretær Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har skikkelige menssmerter idag og.. På jobb fikk jeg så vondt at jeg måtte sette meg på do og huke meg sammen i 10 min.. Blir jo helt skremt av dette her og det værste er at jeg tør ikke teste. Hadde avtalt med sambo å teste lørdag, men i prinsippet kan jeg teste i morgen og det vil han helst. Har gjemt testene langt vekk for jeg TØR VIRKELIG IKKE!!! Huff og huff
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Huffa meg... Håper virkelig disse smertene er pga en liten spire eller to Helst to Jeg har også lyst å teste snart, men er jo bare på RD 7 idag, så må vel bare smøre meg med tålmodighet Kan ikke du bare tisse i en kopp, så kan han teste for deg. Trenger jo ikke fortelle deg resultatet da vettu HAHAHAHA Dum idé
Suretær Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 He, he.. Du er full av gode ideer idag skjønner jeg.. : ) tror grunnen til at jeg er så nervøs er at jeg så lenge har sagt at bare vi kommer til ivf så skal det funke, det er jeg sikker på! Føler virkelig nå at hvis jeg tester negativt så mister jeg alt håp Vet jo at det som oftest skal flere forsøk til, men har liksom bestemt meg for å lykkes på dette. Har du mensmurringer eller smerter? Tester du lørdag??
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hadde skikkelige stikkinger i magen i helga (så ille at jeg måtte legge meg på ryggen og mannen min fikk ikke lov å ta i meg..hehe=, men etter det har det bare vært småmurring. Ikke hele tiden, men innimellom. Så nå begynner jeg å tro at det ikke har klaffet her. Tanken klarte dessverre å komme snikende ja... til tross for at jeg har vært så positiv og vært sikker på at DENNE gangen må det da bli vår tur
Suretær Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 DET SKAL VÆRE VÅR TUR DENNE GANGEN!! Du må ikke svikte meg nå Turbo, hold motet oppe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå