Gå til innhold

Hva trenger jeg til vognen?Vinterstid

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe vogn til frøet som er ventet i februar. Og det er jo VANVITTIG mye stæsj og gadgets til vogner...

Hva MÅÅÅ man ha?

Hva BØR man ha?

Hva klarer man seg uten?

Tenker på diverse trekk, poser, parasoller osv osv..

Jeg har vel bestemt meg for en Teutonia S3

veldig glad for svar!

Fortsetter under...

Jeg vil si at man må ha regntrekk og myggnett. Man må også ha noe varmt babyen kan ligge i. Jeg ville da ha brukt lammeskinn og dundyne, eller en dunpose med lammeskinnsbunn.

Man bør vel ha en stelleveske? I allefall har ikke jeg klart meg uten. Sikkert praktisk med parasoll, men jeg har klart meg fint uten.

(Har ei jente født i januar)

Du bør ha

* vognpose av dun eller ull, så er du sikker på at barnet holder seg varmt

* regntrekk

* beinpose (kjekt å ha til sportsvogndelen slik at tepper eller lignende holder seg på plass og beskytter mot vær og vind før det blir så kaldt at du bruker vinterposen, og som ekstra beskyttelse over vinterposen), følger ikke med på Teutonia tror jeg?

* myggnett er bra å ha selv på vinteren, for å holde katter feks ute av vogna om barnet sover ute.

jeg klarer meg fint uten

* parasoll

* stelleveske (bruker de veskene jeg har, er veskoman) har heller slike:

http://cgi.ebay.com/NEW-pram-hook-Suits-any-prams-Bugaboo-Phil-Teds-Valco_W0QQitemZ130255342174QQcmdZViewItem?hash=item130255342174&_trkparms=72%3A1222|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

på vogna og bruker vanlige vesker som har en ring på hver side. Da ka jeg variere på hvilke vesker jeg bruker. De er også kjekke til å henge lette handleposer m.m. på..

* hjulbeskyttere, kjøpte det til vogna, de ble aldri brukt...

kjekt å ha:

* koppholder, man blir tøst av amming og på shoppingturer :-)

* lammeskinn over madrassen som ekstra isolasjon og for de dagene det er for varmt for vinterpose

* ekstra solskjerm som man får kjøpt til Teutonia

det var det jeg kunne komme på i farten...

Enig. lammeskinn og dyne og/eller god dunpose. Myggnetting er kjekt å ha og teutonia har et veldig fint regntrekk. usikker på om den passer til s3 men sjekk det ut. Jeg ville hatt en BOB eller Tinkafu koppeholder og en solskjerm eller uv trekk til sommeren, heller det enn parasoll. Og ja, en praktisk stelleveske. Teutonia har også en fin sommerpose som jeg har brukt vår/høst/sommer som sitter veldig bra i vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...