Gå til innhold

Jeg er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok oss 4 år og 6 prøverørsforsøk før vi endelig ble gravide med lillegutt.

Han er nå litt over 7 mnd, og i dag testet jeg positivt på nytt.

Har ikke brukt noe prevensjon etter fødsel, sjansene var jo minimale for at vi kunne klare det selv...

Så sitter jeg her da, med en liten spire i magen.

Følelsene er som en jo-jo, det er litt å fordøye det her...

Men veldig veldig glad, såklart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, gratulerer så mye!!:)

mange som sier at det ofte løser seg selv når man ikke planlegger ja. skjønner at det er mye følelser i sving:)

Skrevet

Da må jeg jo bare gratulere!

Skjønner at det er en munnfull, men hvis dere tenkte dere flere så slipper dere prøverør :)...?

Skrevet

Gratulerer:)) så utrolig gøy! alltid spesielt å høre sånne gladmeldinger! Lykke til fra meg

Skrevet

Gratulere:) Tror at det ordner seg jeg:) Åsså er det sikkert litt "godt" å bli gravid så fort siden dere har prøvd så lenge.. iallefall dersom dere skulle ha flere:)

Skrevet

Jo vi hadde da tenkt flere etterhvert, har noen egg i fryseren på St.Olavs:-)

Men sååå deilig å slippe disse hormonene. (hvis dette går bra nå da, enda er jeg kun 5-6 uker på vei...)

Og det er en munnfull, uten tvil...

Skrevet

gratulerer..kjempe gøy da.;)blir to ganske tette da..;)

Skrevet

Gratulerer da:-) så koselig at dere har klart det på egenhånd da, selv om det kanskje var tidligere enn dere hadde tenkt. Vet jo om andre også som har brukt prøverør med den første, og som har fått 2 barn av seg selv etterpå...som fikk beskjed om at det var liten sjanse for å få barn uten hjelp

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg vet hvordan du har det nå, vi hadde to år med prøverørsforsøk, til slutt fikk vi ei jente. Tror det var på 5 forsøket. Når hun var 4 mnd, testet jeg positivt på nytt. Litt av et sjokk! Nå har jeg ei på 13 mnd og en på 1 mnd. Det er 1 år og 20 dager mellom de. Det er gøy, men slitsomt. Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer!! Det må ha vært et sjokk, men forhåpentligvis et gledelig et ;-) Blir nok slitsomt i starten, men sikkert kjempefint med to tette som får mye glede av hverandre på sikt!

Krysser fingrene for at alt går bra med deg! Du må også holde deg her inne og ikke bare på BIM ;-) Har mye glede av at du ligger noen uker foran meg i løypa.

(Og husk nå enderlig prevensjon etter at nestemann kommer hvis dere ikke vil ha tre tette ... haha)

Skrevet

Gratulerer så masse og håper du får et kjempe fint svangerskapet.

Kjempe glad på deres vegne at dere klarte det selv, må være tøft med alle de prøverørsforsøkene sist gang, så godt dere slipper det nå.

Kos deg med den voksende magen

Skrevet

Gratulerer så masse. Må være deilig og slippe prøverør igjen. Krysser alt for at det går bra. Skulle ønske det var meg.

Skrevet

gratulerer sååå mye Synniva78.. håber det blir ei jente så du endelig får oppfylt ønsket ditt. jente med navnet synniva :)))

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Har ikke gått opp for oss enda, tror det vil ta en stund...

Fatter ikke at vi kunne være så heldige!

-Og blir det en jente, ja da får vi vår lille Sunniva:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg håper det blir litt det samme for oss, vi "jobbet" lenge for å få til nummer en, her....

Håper du får et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Tror jeg skjønner hvordan du har det nå, for jeg er også gravid igjen.

Vi slet i 2,5 år og var gjennom alt mulig av utredninger og hormoner og rett før prøverør (etter lap), ble jeg gravid. Jeg syns det var ganske uaktuelt å begynne på pillen etterpå, siden jeg antok at det bare var lap. som hjalp for oss og at den effekten går over etter noen pp. Vi satset derfor på "sikre" perioder og har vel ikke akkurat hatt DET aktive sexlivet da. Men joda, 9 mnd etter førstemann er jeg gravid. Gledgruer meg og er helt i sjokk. Blir nesten litt pinlig å fortelle dette her på jobben og sånt, men er jo kjempeglad også da:)

Skrevet

Ja det blir litt rart å fortelle det på jobb, hehe.

Nå har nyheten sunket inn litt mer her i heimen, og vi gleder oss masse!!!

Skrevet

Slutter meg til alle gratulasjoner! Blir nok både slitsomt og kjempekjekt! Tenk så mye glede de to kommer til å ha av hverandre opp gjennom oppveksten. Lykke til med svangerskapet:-)

Skrevet

Gratulerer så masse=) gled deg...det blir så kos...her var andre mann i flokken 5 mnd når eg vart gravid igjen..og dei har så stor kos med kvarandre no,sjølv om minsten berre er 3 mnd....ser kor gla dei er i kvarandre...og gler meg sånn til dei blir større og kan leike med kvarandre....

Sunniva er forresten eit nydeleg navn,så krysser fingrene for at du har ei lita jentespire i magen=)

Skrevet

Gratulere så masse!!Skjønner godt at det blir et slags gledessjokk, men så utrolig deilig å slippe hele hormonstyret igjen:)

Vi har en nydelig liten gutt på 2 mnd som ble til på 2 ivf forsøk etter 2,5 års prøving. Vi har et lite håp om at vi kanskje og kan være like heldige:)

Skrevet

Gratulerer så mye Sunniva!

Dette er vel drømmen til de fleste som har vært gjennom assistert befruktning. Skjønner at det tar litt tid å fordøye.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...