Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får trillepiker i lønn nå for tiden?? noen med erfaring? times betaling eller lønn i uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på alderen, hvor mye h*n passer ungen osv.. Jo eldre og jo lengre h*n passer, jo mer betalt. Skal h*n bare gå en times tur i nabolaget eller innebærer det å gi flaske og skifte bleie, da bør h*n få mer betalt.. Jeg ville gitt ukepenger, hvis det var fast to-tre ganger i uken. men er det sporadisk.. så er det jo litt vanskelig. Men syns man bør gi såpass mye at begge parter er fornøyd.

Jeg har ikke trillepike, men ei jente på 20 år som passer min lille 2 timer på kvelden hver uke. Hun får 150 kr pr gang. Da gjør hun han klar for senga (skifter bleie, vakser han og tar på pysjamas) og gir han flaske. Hun er hjemme hos seg selv, så jeg henter han og så er det senga når vi kommer hjem. Vet ikke om dette er for mye eller for lite betalt jeg.. Men hun sier til meg at det er mer en nok. Så håper det.

Skrevet

Pernille Sofie:

Ikke misforstå å ta dette som kritikk, jeg er KUN nyskjerrig..

Hvorfor har hun han hos seg, når hun skal ta på pysjamas og ta kveldstellet? Når dere da kommer hjem, er det rett i seng da? Bor dere langt unna?

Hvordan gjør du det når du henter han i pysjen? Og hvor gammel er han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...