kristin2 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er på utkikk etter en reflex parkdress til jente på 1,5 år. Har sett en som er litt rødlig i fargen og som så veldig fin ut, men aner ikke hvor jeg kan få tak i den? Noen som vet hvor det kan kjøpes i Oslo eventuelt om det er noen nettbutikker som har de?
Snupi27 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 www.reflex.no =) jeg har reflex dress og er kjempe fornøyd!! =)
Sylteflesk Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Det er ingen reflex-butikker i Oslo. Www.reflex.no har ikke nettbutikk. Babyshop har hatt reflex-klær tidligere, men har visstnok sluttet med det. Jeg kjøpte en reflex-dress på salg på Babyshop tidligere i høst, men det var nok bare rester de hadde da. Du kan jo ta en ringerunde til Babyshop-butikkene og høre om de har noe igjen?
Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg har gått inn på reflex sine sider og funnet butikkoversikten der. Ringte meg frem til jeg fant en butikk i "nærheten" som hadde igjen den dressen jeg ville ha og spurte om de kunne sende den i postoppkrav Gikk helt fint det! Koster jo litt ekstra da, men verdt det syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå