Gå til innhold

Finn.no og feilaktig informasjon i annonsene

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14855021&sid=xz8rfcMNukS151157&WT.svl=Link

Hvis vedkommende har kjøpt denne vogna for kr 7800,- ny ble hun kraftig lurt. Denne kostet nemlig ikke mer enn 4000 ny. Så 3500 for denne vogna brukt er derfor ikke noe varp akkurat.

Vogna ble solgt gjennom Reflex i 2005-2006. Jeg jobbet i Reflexbutikk på den tiden, og har solgt noen sånne vogner.

Og dette er bare ett av mange tilfeller av feilinformasjon i annonsene på Finn. Ser til stadighet ting som ikke stemmer om ting som selges. Kanskje ikke noen big deal, men syns selger har et lite ansvar overfor kjøper. Selv om det er brukt, koster det ofte noen 1000 allikevel

Fortsetter under...

Får vel uansett ikke solgt en vogn med rust på av helt ukjent merke til den prisen, men prisen er jo ofte veiledende så prutes det ned. Jeg har alltid vært ærlig når jeg har solgt ting på finn, og har kun solgt ting av god kvalitet så ikke alle er uærlige da

Annonse

Helt enig med de andre over her. På qxl ligger det en simo kombivogn fra 1999 som selges som 2004 mod. Er jo liksom noe år eldre enn det den selges som. Syns det er så dumt at selgere gjør slike ting, d er jo faktisk noen som ikke har peiling i denne jungelen av utstyr. Man blir jo regelrett lurt.

Bare for å si en ting da:

Simo har laget forskjellige vogner fra 1999 fram til 2005, som faktisk ser helt like ut. Så det kan jo faktisk være at det er du som tar feil da?

Jeg har selv en vogn som er 2005 modell inne på finn, men har står 2004, som er en liten skrivefeil fra min side. Men vet om flere som har så å si lik vogn, som faktisk er noen år eldre, så det er faktisk mulig at du tar feil! Men retter ingen kritikk mot noen!

Jeg har ei akkuratt lik vogn, bare i sort, å det er Simo ikke Brio! å Simo selger faktisk knallrøde vogner. men nå vet ikke jeg hva Brio gjør da... Folk bør gjerne finne ut hva vognene heter før de legges ut på nette til salgs...

• 3 uker senere...

Her er samme vognen som er nevnt i hovedinnlegget

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15085077&sid=xz8rdbEKAXq896600&WT.svl=Bilde

Denne gangen "kamuflert" som Brio-vogn. Syns bare det er merkelig altså

HI

Annonse

Sendte mail til vedkommende og spurte om dette faktisk er en Brio. Så får man se hvilket svar som kommer. Påstår hun fortsatt det er det, skal hun alltids få vite hvilken vogn det er hun egentlig har, og at den på ingen måte kan sammenlignes med Brio:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...