Gå til innhold

Noen "spinnere" her? Hva bør jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på min første time på torsdag :)

Gleder meg.

Tenkte kanskje på ei t-skjorte, tights og joggesko?

Er mest buksen og sko jeg er litt usikker på da!

Hva er mest praktisk. Tror jeg knapt har sett en slik time i aksjonE JEg:

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde bare vanlig treningsklær når jeg trenet spinning... (bare ikke bruk g-streng) Men sikkert lurt med tights så buksen ikke forstyrrer ved pedalene. Vanlig joggesko/aerobic sko funker helt greit. Er helt forjævlig slitsomt..hehe..

Skrevet

Du kan godt ha på d du hadde tenkt...og kan godt ha g-streng også, d har ihvertfall jeg alltid brukt på spinning, og har ikke vært noe problem for meg ihvertfall...

Gode sko som ikke er for store er lurt. Jeg har egne spinningsko, men d er ikke nødvendig. Er godt nok med jogge/aerobic sko..:o)

Spinning er kjempekjekt:o)

Skrevet

Jeg har tights eller litt trange treningsbukser & en t skjorte på meg når jeg spinner ......og vanlige joggesko :o)

Moro !!

Skrevet

Har bare hørt at g-streng kan være farlig på en eller annen måte når man spinner... husker ikke helt hvorfor:-)

Skrevet

Hva du skal ha på deg? DEFINITIVT det du føler deg mest komfortabel i :-) Når det er sagt så syntes jeg personlig det er best med litt tettsittende pustende klær. Helst ikke for mye bomull, det blir man så utrolig svett i. Syntes tightsene som rekker ned til leggen er helt geniale å bruke. De kommer uansett ikke i flaksende vei for pedalene :)

Dersom du blir en erfaren spinner etterthvert, så anbefaler jeg deg i å kjøpe ett sånn gelesete. Det er ett trekk som du drar på sykkelsete. De spinningsetene er harde i rumpa :(, men det løse geleputen enkelt :-)

God spinning.. savner det masse.. men blir litt stress med voksende mage hengende mellom sykkelen :)

Annonse

Skrevet

Hei, jeg er spinninginstruktør og vil si at vanlige treningsklær holder lenge.

Skoene er derimot mye viktigere. Prøv noen runder med sko med så hard såle som mulig, (joggesko duger enn så lenge).

Liker du det og vil spinne litt fremover, ville jeg investert i spinningsko med klick feste. Sålen er hard og du fester de i pedalene. På den måten vil du få med flere muskelgrupper i bena.

Lykke til!! :D

Skrevet

*det kiler i magen* : Hvordan er det egentig å spinne når man er gravid? (uke 20 nå, men ikke kjempestor mage akkurat). Er det fritt frem så lenge man ikke har ubehag???

Skrevet

Jeg gikk på spinning til jeg var 25 uker på vei, og kunne godt ha fortsatt litt lengre. Ta det litt mer med ro enn ellers, og juster styret så høyt opp du får det. Kos deg!

Skrevet

Bare still styret høyere ettersom magen vokser. Bare å tråkke på så lenge kroppen føles bra.

Jeg liker best trange treningstights (ca sykkelbukse), tskjorte og en hettegenser (som man tar av når man er skikkelig varm)

Men jeg vil anbefale deg å investere i sykkelsko, man får liksom litt mer fart i beina om de sitter godt og riktig på pedalen.

Skrevet

Tusen takk for gode svar :)

Gleder meg til timen.

Får det gratis gjennom jobb :)

Skrevet

Bare å sykle ivei så lenge du ikke har ubehag ja :)

Så flink du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...