Gå til innhold

Hva bli det neste...? Legevakten kl 19.00 i kveld :'( ( samme som ass.befr.)

Alvepia *happy mum*

Anbefalte innlegg

Etter jeg var på gyn å fikk ul i går sendte de med meg 2 stk tabl som jeg skulle ta å sette i skjeden, å det var viktig at jeg lå i 1 time etter på slik at de ikke skulle "falle" ut igjen.

Disse tablettene skulle rense opp livmoren å få ut det siste som evt var igjen.

Nå jeg hadde tatt de så jeg at noe var galt, dette er jo helt vanlige tabletter som taes via munnen.

Ble litt bekymret, men tenkte at legen vet vel va han gjør.

Etter en laaaang telefon samtale med svigermor i dag ble hun og VELDIG skeptisk til disse, å undersøkte i felleskatalogen som jeg også hadde gjort da. Å hun ble mer og mer forfær.

Smertene har hopet seg opp og blitt veldig vonde nå i kveld, så da var det bare å ringe legevakten å høre om dette var normalt, noe det da ikke var. å hun som jeg pratet med ble også rystet å satt som ett stort spørsmåls tegn når jeg fortalte om dette me de tablettene.

Dermed må man inn på legevakten ikveld, å som hun sa kunne det ende med innleggelse på sykehuset :'(

Nå begynner jeg virkelig og bli oppgitt... skal det være sånn etter hvertforsøk at man skal bli forferdelig dårlig vet jeg ikke om jeg klarer dette mere... Man gjør jo hva som helst for å kunne få mirakel babyen sin, men når man står i like stor fare hvergang å miste å så bli dårlig med infeksjon eller betennelse å sykehus innleggelse... nei dæven, det klare jeg ikke lenger..... :(

Jeg kan sikkert høres veldi egoistisk ut, men så får være... Jeg vet også jeg ikke er alene, men SA........AN hvor vondt jeg har....

Da er det bare å vente på at sjåføren skal hente meg så man kommer seg til legen....

Fortsetter under...

Hei igjen..

JE G ER HJEMME! ! ! JUHUUUU....

Steike før en "artig" tur til legevakten...

vet liksom ikke hvor man skal begynne:P

Legen var ung og kjekk. .. hihi

Jeg begynte med å spørre ang de tablettene jeg da hadde fått i går, om de skulle spises ellers taes vaginalt. Han så litt rart på meg da, å sa: Å dette lure du på...? ja sa jeg... vel de skulle da spises. Så forteller jeg da om det legen hadde sagt i går, å han satt som ett spørsmålstegn.. hihi

Han skjønte da ikke helt dette, å fant liksom ikke noen helt forklaring heller...

Jeg hadde heller ikke noen infeksjon som de så... og legen mente det kunne være livmoren som trekt seg sammen som gjorde at jeg hadde smerter.

Så alt skulle sees ant til i morgen. fikk paralginforte for smertene, og ikke meinst for å få sove...

Det som også gjorde dette til en artig tur var at venninnen min og jeg klarte å skaffe litt humor i det hele, spes med det der ang tablettene... Åsså når vi så legen hente en pasient før meg så vi jo da at han va kjekk, å da sa jeg til venninnen min hat hun SKULLE bli med meg inn.. å vi fleipa litt mer fra og til, og mens smertene jaga i magen måtte jeg legge meg over ett bord, å likevel lå jeg og flira så kroppen rista...

Da det var min tur måtte jeg virkelig skjerpe meg slik at legen ikke trodde at jeg var der for tull.. Men likevel ble det ikke så lett å holde seg heletiden... nå jeg i sisdesynet ser venninna mi. hennes stol var fuktig, å det klarte hun å bryte ut av seg. Å når legen begynte å undersøke meg kom han med slike utrykk av spørsmål som hørtes litt humoristisk ut.

Når han trykte på magen min så spørr han: Kommer det noe ut?

Jeg tenkte meg jo ikke to ganger ut å trodde han mente om jeg kjente det rant i undelivet, så jeg svaret nei.. HAHA, åsså sa han noe til som gjorde at jeg da skjønte hvor han villa me det forrige spørsmålet, å det var jo om jeg blødde enda da... *flau* hihi

Vel ble vel mye rot her, men frem til alt i alt så tyder det bare bra her. foreløbig å slik håper man det varer :)

Uff, hva du må gjennom. Ikke nok med at man skal slite med å bli gravid, men når man først klarer det, så går det galt, og når det går galt, blir ting veldig ille. Urettferdig! Sender deg en trøsteklem. Men du hadde ihvertfall en spesiell tur til legevakta da. Som du kommer til å huske.

Lykke til videre Alvepia! Håper det ikke tar altfor lang tid før du er her inne igjen, men nå må du passe på deg selv først.

Hei Alvepia:-)))

Det var godt å høre at det ikke var så galt som du fryktet. Ingen betennelser eller infeksjoner og det er veldig bra. Nå skal det fortsette sånn og du skal snart være helt fin. Det bestemmer jeg. He he. Er det ikke bare helt typisk med en kjekk lege. Godt du fikk deg en liten latter i kveld.

Jeg håper virkelig ikke du har blitt helt skremt av alt dette nå og at du med tid og stunder finner nye krefter til å prøve igjen.

I mellomtiden så må du ta godt vare på deg selv og prøve å få alt dette på avstand. Jeg håper jeg ser deg her inne igjen til neste år. Ta tiden til hjelp.

Stor varm trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...