Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Kan noen hjelpe meg?? Barnet mitt på 1,5 år har en tendens til å bite fra seg. Spesielt i perioder når hun får nye tenner biter hun ekstra mye. Når hun gjentatte ganger biter barn i barnehagen er dette blitt et stort problem! Noen som har tips om hvordan vi skal få stopp på bitingen? (vi sier jo selvfølgelig klart og tydelig i fra at det ikke er lov, å hun sier alltid unnskyld og gir kos etterpå, men likevel gjør hun det igjen)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Dessverre så har jeg ikke noen gode råd for jeg har en biter selv ,så jeg vet hvor frustrerende det er . Jeg ble så frustrert her om dagen at jeg beit tilbake .Ikke hardt ,men nok til at han kjente det.Men det funka ikke ,så det vil jeg ikke anbefale....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Takk, da vet jeg at det ikke funker iallfall.Da får jeg prøve andre metoder først da iallfall... Det er jo litt dumt da, for hvis mamma eller pappa biter tilbake så det er jo liksom "lov". Jeg har håpa litt på at en av ungene skal bite tilbake sånn at hu får kjenne hvor vondt det er, men hun har ikke fått igjen av noen enda desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå