Gå til innhold

Hjelp meg, jeg blir GAL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 8 mnd roper og skriker veldig mye. Vi har prøvd alt føler jeg. Alle forskjellige typer MME, forskjellige typer grøt, middager. Kuttet ut middag, gitt kun grøt en periode. Han vil IKKE drikke melk, bare vann. HJELP!

Har vært hos legen flere ganger, HS, manuell terapi, fysioterapi. Han er frisk som en fisk...sier de. Ikke no tenner som vil komme ut nå, selv om han har hatt to kuler en god stund nå. (Har fått 4 stk ut).

Kjøpt inn masse nye leker for å gjøre ting spennende.

Han krever UTROLIG mye, og jeg har måttet gå på do med han på fanget på det værste.

Jeg er så sliten. Hva skal jeg gjøre? Tips?

Er deres så krevende? Er dete vanlig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter har vært slik i perioder (laaaaaange perioder). Jeg tror bestemt på at det beste for henne i en slik periode er å få lov til å være frimerke. Hun har mer mer eller mindre sittet klistret på meg i nesten et år. Nå går det mye bedre, hun elsker å leke på gulvet, klatrer rundt på alt som er i passende høyde og kommer bare innom hos mamma for å få ny trygghet og så er det ut og utforske mer. Det jeg prøver å si er at det går over! All den tryggheten han får av deg nå vil betale seg for deg senere :)

Bare pass på å få litt avlastning av og til :)

This too shall pass!

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...