Gå til innhold

Hvorfor har up and go tape på bleia egentlig? Er det for å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....feste tapen i tshirten slik at bleien holdes på plass hvis den blir litt tung?

Skrevet

hehe sorry at jeg ler.....er for å holde bleien sammenrullet etter bruk. Man river av sidene når man tar bleien av, ruller den sammen og fester tapen:-)

Skrevet

Rulle sammen en bleie med bæsj? Det gøres jo ut som en stor vaskejobb i seg selv.....! Jeg er da ikke dum, så klart jeg vet man kan rive opp sidene? Herremin....

Skrevet

Gjør du deg selv dum nå????

Man ruller den sammen så ikke driten detter ut i søpla....

Skrevet

hahaha! Nå lo jeg godt!

Feste den i t-skjorten! hehe

Skrevet

kanskje du skal feste vanlige bleier i t-skjorten også? De også har tape...

Skrevet

hehehehehehehehe.....Det her var dagens!!

Skrevet

Må jo være bedre at bæsjen faller ut i søpla enn rundt om mens man ruller den sammen? Her bretter vi den pent. Herremin....

Skrevet

Men du godeste, tapen på de bleiene skal da festes på siden. Du kan da ike feste den i tshirten, da vil jo bleien falle av så lenge du ikke har truse over da....Nei det kan du ikke gjøre.

Skrevet

Har da ikke hatt behov for det, siden vi alltid skifter bleien før den blir så tung.

Skrevet

Du er igang igjen ja:)

Skrevet

Igang med hva om jeg tør spørre?

Hvor mange karameller har du kommet til?

Skrevet

Hehe, det har blitt endel etterhvert;)

Skrevet

Er den ikke der for å feste på eventuelle dangelbær så man får de med seg da?

Skrevet

Nei huff da, det forsøket på å være morsom var da ganske patetisk egentlig... jeg får tenke litt å komme sterkere tilbake.

Skrevet

Jepp full vridning:)

Skrevet

Men du pølsa....

Siden du syns at det meste egentlig er ganske irriterende eller merkelig, kan ikke du fortelle oss hva du mener er normalt i verden?

Skrevet

Ærlig talt, mener du virkelig at jeg er merkelig eller sær.....??? på grunnlag av HVA...? Fortell gjerne hvordan du kommer frem til den konklusjonen der er du vennlig..........hallo liksom...blablabla fra en trellekantereller.....!

Skrevet

Hallo, gjengen over her...

Altså en ting er å se seg selv i speilet å små prate med seg selv, men helt ærlig, du prater med deg selv på en nettside, med nick? Trodde det var forbeholdt anonym bare jeg.

Selvom du har brukt up og go som danglebær kurv så tror jeg at det er noe jeg vil fraråde.

Skrevet

He-he. Morsomt forslag. Nei, det er vel fordi man kan lukke med teipen etter at man har rullet sammen den brukte bleien. Litt mer hygienisk når man kaster den, særlig om det er avføring. Veldig kjekt når man spretter opp bleien i sidene når man skifter bleie.

Skrevet

Jeg har aldri sagt at du er merkelig eller sær.

Jeg har sagt at det virker som om du ikke synes de fleste ting er merkelige ol.

Du liker ikke tattoveringer, barbie og slanking, du syns det er merkelig at folk har bilder av fjernadoptiv barna sine og skjønner ikke behovet for tape på up and go bleiene for å nevne noe.

Jeg lurer bare på hva du liker jeg:)

Og hva er forresten trellekantereller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...