Gå til innhold

Til alle dere som lengter etter å bli mamma...

Lille skatt *38 uker*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortelle historien min som en oppmuntring til dere som sliter. Etter 22. pp'er, 3 sa, 1 ma og 1 xu har jeg hatt mange tunge stunder hvor jeg har vært sikker på at jeg aldri kom til å få barn.

Var til utredning på Ullevål uten at de fant noe galt. Det eneste de kunne tilby var oppfølging ved neste graviditet. Da jeg ble gravid igjen i januar, var jeg såpass pessimist at jeg nesten ikke gadd å stille til ul i uke 6. Til min store overraskelse fikk jeg se et bankende hjerte og håpet, om at kanskje denne gangen, begynte å tennes.

Månedene gikk og jeg var ganske forundret over at han fortsatt levde inni magen min. Det var en utrolig stor opplevelse å kjenne det første sparket. Ventetiden var lang, men 11. september ble jeg mamma til en gutt :o)

Så jenter, ikke gi opp! Plutselig er det din tur ;o)

Hilsen Harepus gir ikke opp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Takk for en oppmuntrende historie! Trenger det her inne også av og til. Og GRATULERER MED DEN LILLE GUTTEN!! Skjønner at det var en rar følelse at han fortsatte å vokse og utvikle seg. Tror jeg vil syntes det samme om det skal skje med meg en gang i framtiden også. Lykke til med den lille skatten!

Skrevet

Dette var hyggelig lesing :-) Gratulere masse med den lille!

Skrevet

DE VARMESTE GRATULASJONER TIL DEG!!!!!:):):) Kan bare forestille meg hvor ufattelig og himmelsk det må føles å endelig lykkes! Unner jo alle å bli mamma, men det er liksom ekstra dyptfølt når det skjer en av "oss" slitere.

Skrevet

Gratulerer med gutten! Dette var god motivasjon og håp for oss som er usikre på om det vil gå bra i det heile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...