enlitenpågang Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg har fått påvist infeksjon i eggstokker/eggledere. Har lest litt på nett og ser at det kan føre til sterilitet pga. tette eggledere. Jeg fikk symptomene for 2 dager siden og kontaktet lege ellerede dagen etter, så jeg fikk startet antibiotikabehandling rimelig raskt. Årsaken til infeksjonen kan være spiralen, så den er tatt ut nå. Jeg er selfølgelig kjemperedd for å ikke kunne bli gravid igjen når jeg ønsker det! Er det noen her med erfaring?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har vært plaget med mye magesmerter uten å ha oppsøkt lege, eller blitt tatt alvorlig når jeg har kontaktet lege. Fertilitetslegen og gynekologen mener jeg kan ha hatt fler egglederbetennelser utifra symptomene jeg har hatt. Dette har desverre ført til infertilitet hos meg desverre. Resultert bla i en xu. Du vil nok få mange skremmende skrekkhistorier ved å spørre på denne siden, for det er her vi ender opp alle som har fått problemer!! Håper det går bra for deg som har blitt tatt alvorlig av lege og startet opp med antibiotika og fått fjernet spiralen. Skal se du bekymrer deg unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå