*Lilly* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 da jeg skiftet bleie på min lille sønn på 6 mnd så jeg at bæsjen hans var full av små svarte tråder..ser ut som tobakk..vet at han ikke har spist det, og han drikker bare morsmelk og grøt...kan det være mark?..noen som vet?
LilleBanan blir storebror Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 høres ut som bæsjen til sønnen min når han hr fått sviskepure...ikke fått det da?
Tante Bassa Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Han har ikke spist banan da? Det kan ofte se ut som trådet når det kommer ut igjen.
*Lilly* Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 jo han spiste banan for første gang i går, så da er det det helt sikkert:)..pussig, husker ikke at banan oppførte seg sånn med første mann..takk:)
mastermind Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Å! Er det det det er??? Stussa litt i går da jeg bytta bleie....Avføringa så ut som en gammel tavle-svamp bare at den var grønn...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Hehe, sånn var det her og, da tulla hadde fått banan. Kunne ikke fatte hva det kom av =p Godt å få forklaring på det da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå