Sani86 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei. Jeg lurte på hvor kan jeg skaffe ting fra disse tegnefilmene. Datteren min er på snart 14mnd, og er kjmpe glad i Noddy og Fiffi ting, Samt så liker nabo jenten Jordbær mathilde... Hvor kan jeg kjøpe (Oslo, akershus) evt bestille via nettet?? Alt far figurer, klistremerker til veggen osv.. Sani86
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Vi kjøpte Noddy bil på nettet. Men husker seff ikke sida. Har du prøvd å google??? Eventuelt gå inn på den britiske produsentens hjemmeside så finner du garantert mye.
Esther30 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hei! Vi har ei som er super fiffi fan. På BR leker har de MASSE fiffi ting. Alle fiifi figurene +++
fjell og fjord Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 På en leikebutikk i byen vår kjøpte jeg Noddy -dukke for 50 kr tilbud Dattra mi sover med den :-) det er tomt nå her men kaskje i DIN leike butikk ikke det?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Kjøpte Jordbær Mathilde på Riktige Leker i sentrum (v/ Klingenberg kino). Tror ikke de har det på nettbutikken sin, men du kan jo se: www.riktigeleker.no. Kjempepoppis her i huset! Dessuten fant jeg akkurat en langermet t-skjorte på h&m med Jordbær Mathilde på og sokker på www.laredoute.no. Vet også at de har sengetøy. Sist jeg var på Lefdal, kjøpte jeg en Fiffi film for 50 kr.
bajas75 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Hei. Du kan bestille klær på barnegarderoben.no Mange fine, med de mest kjente barnefigurene.
minlilla Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Du kan prøver lille-trille.com, de har mye fint disney klær, jeg synes klærene er flott kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå