Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Ungen min har til nå vært kjempeflink til ligge på gulvet for seg selv, sitte i vippestolen og se på leker osv. Men i det siste har han blitt helt hysterisk når jeg går vekk fra han. Da han satt i stolen sin istad klikka han helt, så jeg satt meg vedsiden av han i en annen stol, og det var heller ikke bra nok. Da hylte han ut og så opp på meg. Tok han ikke opp, men roa han ned der han satt. Sånn har det vært MYE av i det siste, han kan ikke ligge på gulvet alene mer en noen få minutter før det er full krig. Hva skal jeg gjøre??? Det er ikke snakk om at han slutter å skrike på egenhånd, har prøvd det, og da skriker og skiker og skriker han bare.. slutter ikke selv om han skjønner at han ikke får komme opp.
NinaCath Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Sånn var min også helt til jeg oppdaga "bæringens gleder" :-) Fikk anbefalt bæresjal av ei venninne og kjøpte ett. Er nå aktiv på forumet www.tettinntil.no og en ivrig bærer, og det viktigste: Hun er så rolig og fornøyd! Jeg bærer ikke på henne hele tiden, men litt hver dag blir det, og da er det helt greit for henne å bli lagt på gulvet alene for lek, og om natten er det heller ikke noe problem. Tror de får masse nærhet, kroppskontakt og trygghet når de blir bært tett inntil.
Hilde_85 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 vil og anbefale å bære barnet. men i hva må du nesten finne ut av. Jeg liker mei tai bedre enn sjal. Men ta en titt innom tettinntil å se hva som fins på markedet
kajfla Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 trodde det var et "stadie" det skrike greiene i 4 mnd alderen..? Min jente er også sånn nå, men håper og tror at det er bare en fase som snart går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå