Gå til innhold

Hvordan går det med april-mammaene?

Anbefalte innlegg

Gøy å høre litt hvordan vi har det om dagene.

Her går dagene utrolig fort.

Snuppa sover gjennom natten, og har gjort det en stund. Hun får pupp i 7tiden, før vi sover litt til. Står opp i nitiden, leker, leser aviser og jeg spiser frokost før hun spiser igjen i 10 halv 11 tiden. En dupp rundt 11, alt fra 1/2t til 2t. Gjerne kombibert med trilletur. Pupp igjen kl13, kanskje fruktmos om det passer sånn, om vi er hjemme eller ute. Liten blund og leking. I halv fire tiden får hun potetmos og pupp, grøt i 7tiden. Pupp kl 8 og så er det natt. Pappen jobber mye overtid. Kveldene/ettermiddagene går med til å besøke besteforeldre eller bare vere sammen med pappaen. Etter halv ni setter jeg meg ned og slapper av. Da er det deilig å ha noen timer før jeg tar natt. Den tiden på døgnet jeg slipper å tenke.

Så dagene går femdeles i mating, soving trilling, husarbeid.

Ellers vokser hun fort. Hun er ikke av de lengste, men hun er jammen stor nok. Hun må få med seg alt, nåde den som legger henne ned. Hun skal sitte oppe og se!!! Gjerne vere med på samtalen. På gulvet strever hun med å komme opp på kne, men glir fort ned igjen til sin store frustrasjon.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tror kansje det er på tide med noen rutiner...lol

Synes alle er så flinke,her går dagene av seg selv,får mat når han er sulten,legges når trøtt,stell om morgen og kveld,og ellers på dagen når det måtte trenges...Har en fantastisk bli gutt,som kan ligge på gulvet å prate,synge og leke for seg selv på leketeppet sitt på gulvet,om han går lei så gir han beskjed at enten må du komme å leke med meg eller ta meg opp.Herlig at han gir beskjed selv også,så slipper jeg å undres heeele tiden.Itillegg får han masse kos og oppmerksomhet.Han har 3 eldre søsken,som prater og leker masse med han;-)

Så gml er prinsessen din da?

Godgutten her er snart 6mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...