Gå til innhold

Smokkepute, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er veldig flink og har sovet stort sett hele natta siden hun var 2-3 mnd gammel. Nå er hun et halvt år og har begynt å ta ut/hive ut smokken sin innimellom både før hun sovner og i søvne. Da begynner hun å hyle som beatt før hun får den igjen og sover videre som om ingenting hadde skjedd. Har hørt litt om smokkeputen, men e litt usikker på hvordan den funker og om dern funker?

Er det noen med erfaring her? Jenta mi er nemlig veldig flink til å finn igjen smokken sin på dagtid og putte den inn selv, men om natta sliter hun litt mer med dyne og at det er mørkt osv, ikke minst når den havner på gulvet, selvsagt...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også.. sto nemlig med en sånn i hånden igår på Barnas Hus, men bestemte meg for ikke å kjøpe den, lillegutt våkner stort sett en gang per natt hvor han har mistet smokken og det takler jeg.

Skrevet

Har ikke prøvd smokkepute, men har et annet råd. Legg en haug (5-6) smokker rundt om i senga etter at hun har sovnet. Det gjorde jeg med min baby, da klarte han alltid å finne en. Kjøpte en kantbeskytter som var litt høy hele veien rundt senga, slik at smokkene ikke skulle falle mellom sprinklene.

Skrevet

hva er smokkepute?????

fremmedord........:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...