lilleღpersille Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Legger dere barnet og det sovner selv, eller holder dere det til det sovner? Lille tulla her i huset vil helst bli i armene til hun sovner, og våkner fort til når hun blir lagt ned. Er det i orden å starte trening i å sovne på egenhånd? Får ikke gjort noe rundt her når hun vil ha det sånn. Hører det blir sagt at man ikke kan skjemme bort en liten baby, men de vet jammen fort hvordan de vil ha det! Trenger noen gode råd og tips!
Trulte76 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Min gutt på 5 uker er som di. Han sovner ikke selv, og når jeg legger han våkner han. Til slutt får jeg lagt han i senga til kvelden da. På dagen så har jeg en sånn kjekk stol som vibrerer, der kan han sovne selv Da legger jeg bare stolen flat, så sover han der. Der kan han ligge en god stund. Legger jeg han i senga eller vogna så våkner han innen 20 min. Kan av og til skje han faktisk finner på å sove 1 time i vogna da. Triller jeg tur da sover han så lenge jeg er ute og triller, og våkner når vi kommer hjem igjenn.
lilleღpersille Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Har kjøpt en vippestol, men da blir jeg jo sittende å vippe på den:) Virker som hun den siste uka helst bare vil være i armene og har bare korte soveperioder etter at hun er lagt ned. Må jeg bare akseptere at det er slik og ta trening i å sovne selv senere`? Hun tar vel egt ikke noe skade av å gråte litt? Prøvde tidligere i dag å legge henne i senga og lot henne gråte en 10 min. Var innom flere ganger for å bare vise at jeg var der. Hun var ikke illsint og hadde litt opphold i gråten av og til før hun startet igjen. Jeg kapitulerte til slutt og tok henne opp... Noen som har erfaringer i dette?
mastermind Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Vil gi dere et råd. Ikke stress med legginga. Hold barnet, kos med det og nyt tiden! Dere aner ikke hva dere har. Om en måned er det over. Babyene er ikke babyer så lenge. Her var snuppa stor etter 2,5mnd. Da begynte hun også å legge seg tidligere, nå er hun 5 mnd og legger seg halv ni. Ikke akkurat det dere spurte om, men hadde jeg visst hvor fort det går, hadde jeg koset mye mer! Slapp av ellers når babyen sover, og nyt det når den er våken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå