Lillemann blir storebror! Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei der! Jeg er vell ikke sååå ung.. 23 år og har en liten gutt på 4 måneder.. er nesten ferdig med utdannelsen min, men har ett år igjen etter permisjonen min er ferdig.. Føler ikke at det er så veldig mange rundt meg som er unge mødre.. har noen venninner med barn.. heldigvis så bor jeg på sørlandet, og her er det litt mer vanlig å få barn tidlig enn andre plasser... men hadde vært gøy å blitt litt kjent med andre som er i samme situasjon..er det noen av dere der ute?..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 hei:=) er nok litt i samme sitvasjon som deg... er 23 og har en gutt på 6 mnd...bor også på sørlandet;=)
Lillemann blir storebror! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 oi så koseli.. : ) kossn trives du i rollen då?.. eg e gift me barnefaren.. har vært d i ett år.. å lille mini va planlagt.. : ) studerer du også?..
lille oscar + bebis Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 23 år den 1 oktober, mini er 5 mnd den 10 oktober.. Har også en liten rest igjen av utdannelsen min som jeg skal ta nå etter permisjonen.. Tror ikke det er så ungt med 23, ikke når du ser på programmer som unge mødre og "help i am a teen mam".... Hvertfall ikke i norge er det så ungt med 23, fordi ordnigner med permisjon og penger er VELDIG fine når du er student, alenemor eller hvilken som helst situasjon så får du hvertfall littegrann... Noe du IKKE får andre steder i verden.. Trives som mamma jeg, og føler ikke at jeg er for ung fordi jeg takler ansvaret og er moden nok til å ta meg av et lite barn... føler heller ikke jeg går glipp av noe av ungdomstida, så absolutt ikke
Lillemann blir storebror! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Ja eg mente det jo egentlig ikke sånn... Føler meg ikke kjempe ung eg heller.. e jo som sagt gift.. eier hus og bil og har jo en liten gutt då... å han heter forresten også Oscar.. hehe.. : ) Men det e liksom litt rart.. eg har noen i familen som e 20 år eldre enn meg som har små barn.. som vi no arver klær osv av.. å d føles bare så rart at vi e i samme livssituasjon som de.. med 20 år mellom.. Men trives kjempe godt..å ville ikke valgt noe bedre.. e super happy med å kunne få permisjon fra studiene, og penger fra lånekassen.. åså neste år når eg ska studere igjen så skal eg ikke ha full uke.. dvs at lillemann trenger ikke å gå 100 % i barnehage.. noe som eg syns e kjempe deili.. : ) Bare litt triveli å møte noen andre på samme alder og i samme livssituasjon..
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Nja ung og ung, er 24 og min lille Oliver er 3 mnd:-) Vi bor og på sørlandet:-) Jeg er gift på 3. året med verdens beste mann. Merkelig som du sier mamma for første gang, at man kan være i helt lik livssituasjon som andre som er 15-20 år eldre...Yngste gutten til min søster er 6 år, og han er 44:-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg er 22.. Jentungen er 2 mnd om en uke. Sambo 23, vært sammen i 5år. Kjenner mange på min alder 18-22 som har fått og får i år! Så det er kjempefint å være i "samme båt" som fler! Føler at jeg ikke sklir rett inn sammen m de som er noe eldre enn meg:) Sikkert fordi jeg føler meg grønn på det meste... hehe
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Jeg stortrives i rollen som mamma.Det er over all forventning:=) Er ikke gift,men skal gifte oss i 2010,lillegutt var nøye planlagt. Er ferdig med skole for denne gang og jobber 100% i barnehage. Skal ta opp studier ved en annen anledning. Akkurat nå er familien min første prioritet. Har du sett på facebook på ``barn i vogn`` biv`? Eller så er det også termin grupper der:=) Selv om jeg ikke tenker på meg selv som ung mor,så syns jeg det er deilig og være ``ung`` mor;=)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Er også 23 år, men må si at jeg ikke føler meg helt ung;) Har hele 2,5 år igjen av utdannelsen min, blir liksom aldri ferdig.... Stortrives hjemme, skulle ønske økonomien vår hadde tillat at jeg kunne vært hjemme i mange år til! Kanskje litt gammeldags, men syns det er koselig å gjøre hus og hjem fint og ha maten klar når manne kommer hjem fra jobb! Og så er det helt aldeles herlig å kose med og leke med lille jenta mi! Så er glad jeg er i den alderen jeg er, jeg har fått "rast" fra meg, har masse energi til den lille og samboeren min:)
Slæsh84 Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Hei. 24år her,gift i 1år,jente på 4mnd som var planlagt:) Bor på vestlandet vi da..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 hehe..er 24år og mini er 6mnd;) Føler meg ikke så ung jeg heller.Kanskje som en gammel kjerring en gang i blant..hehe..Er ikke gift,men forlovet og håper på bryllup iløpet av 2-3 år. Har vært sammen med samboeren min i 7.5 år nå (han ble 30 i år). Bor i Trondheim forresten;)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Er 22 og har to barn, fikk første når jeg var 19 og andremann nå i år. Bor med barnefar, er forlovet og stortrives i mammarollen:)
Rorrimamma Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Fikk førstemann når jeg var 21 og min andre nå som jeg er 26. Først nå når lillesøster nærmer seg 21 år går det opp for meg hvor ung jeg var da jeg fikk førstemann!!
Lillemann blir storebror! Skrevet 26. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2008 Det var no noen her inne som e unge mødre då... ikke super unge, men passelig unge.. kjemep gla eg har fått barn no.. ser på mamma og de som fikk meg når de var på samme alder, at de bare koser seg me mini.. de e jo bare rett rundt 45 år, og har masse overskudd og energi til å være besteforeldre.. håper at eg å får lov å bli bestemor ung.. : ) Noen av dokker som har lyst på flere barn om ikke så altfor lenge.. her håper eg at eg kan få blitt ferdi me utdannelsen først, og kanskje prøvd meg en bitte liten stund i arbeidslivet.. men d e jo kjedeli hvis d blir altfor lenge mellom mini og nestemann.. så får se.. men ihvertfall utdannelsen.. så dva at d e minst to år til vi kan tenke på en til.. ser for meg at hverdagen blir rimeli hektisk då.. så nyter hvert øyeblikk me lilemann no som vi bare kan kose oss.. : ) blir jo kos me neste og altså.. hehe.. men då e d jo to som trenger oppmerksomhet osv.. Fortell litt om babyen dokkers då!.. : ) Mini e 4 måneder, og skarvlen går i ett.. hehe.. en liten pratesalig fyr d her.. Han elser å ligge på gulvet.. å har akkurat lært seg å rulle fra rygg til mage.. e jo så stolt kan dokker tro.. : ) drikker mme, og har akkurat begynt me litt smaksprøver på fruktmos og grønnsaksmos.. når han får fruktmos så e han helt vill.. smiler, spreller og gaper som bare d.. å lager sånne mm mm mm lyder hver gang han får skjeien i munnen.. hehe.. sååå søt... : ) men grønnsaker va ikke så godt.. rynket godt på nesen då ja.. hehe.. : )
En i himmelen og Ei i fanget=) Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Hei=) Jeg er 19, og er mamma til 2! Har en gutt, som heter Kristian som skulle blitt 2 år i september, og ei lita jente, som heter Kathrine på 8,5 mnd=) Venter nr 3, i februar! Så føler meg som ei relativt ung mor, men trives med det, å koser meg utrolig mye med lille Kathrine=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå