Gå til innhold

Tid mellom journalsamtale og ins?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal straks ha journalsamtale med Stork, og første eggløsning er ca 1,5 uke etter samtalen. Har ikke kommet meg så langt som å spørre Stork selv, men er det noen som har erfaring med dette? Går det greit med ins så kort tid etter samtalen, eller er det ytterligere ventetid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert ikke noe problem!

Jeg våknet faktisk opp til positiv eggløsningstest samme dag som jeg skulle ha journalsamtale og var så giret på å sette i gang at vi avtalte i løpet av samtalen at jeg skulle bli inseminert dagen etter.

Ble ikke gravid før på neste forsøk, men det er jo en helt annen historie! ;o)

Skrevet

Så lenge du har tatt alle infeksjonsprøvene så er det bare å sette igang :-)

Lykke til

Skrevet

Vi fikk positiv eggløsningstest dagen FØR journalsamtalen, og ble inseminert rett etter samtalen ;) Ganske bortkastet penger og tid i etterkant, med tanke på tette eggledere, men, men.. Ta alle undersøkelser FØR dere begynner på prosessen jenter!! Kan ikke få sagt det nok ganger.

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Vi har tatt alle infeksjonsprøver, men har ikke fått time hos gynekolog før mot slutten av oktober. Da gjenstår det vel bare å se om vi får komme ned selv om vi ikke har vært der enda.

Ser liksom på det første forsøket mest som en prøverunde..sånn for å se hvordan det hele går..

Skrevet

De forlanger vel ikke noe som ikke kan undersøkes hos en vanlig fastlege?

Jeg tok alt av prøver i forkant hos fastlegen, bortsett fra HSG - som fastlegen henviste meg til på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...