Gå til innhold

Redd det er over for denne gang oxo....lyst på litt solskinn!!!!

vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Kort fortalt så har jeg mistet 4 i SA eller MA og aldri kommet lenger enn uke 8. Gravid igjen nå da og pga slitingen skal jeg på UL i morgen 5+5 for å følge med helt fra begynnelsen....stod opp tidlig for å gå på jobb i dag og der på do....BANG....brun utflod på papiret....trodde jeg skulle få atrieflimmer der jeg satt...full av symptomer med masse luft i magen i tre uker og meget ømme store pupper og usannsynlig trøtt på dagtid....trodde at det endelig skulle bli vår tur etter masse tårer og motgang.....hadde dette vært første gangen jeg var gravid og hadde ringt lege så hadde jeg fått til svar at uten mavesmerter og blødning har jeg intet å frykte, dette kan være helt norrmalt men jeg er jo miljøskadd!!!!!det har nesten alltid startet med brun utflod for så å begynne med blødninger og alle symptomer bare svopp borte....kjenner at jeg tar en del sorger på forskudd men sikkert forsvarsmekanisme....skal nå på UL imorra men det er jo uansett så tidlig at det sikkert bli negativt svar.Å herre fest om det kunne skinne fra sola imorra og få beskjed om at det ser helt supert ut, gå hjem og slapp av!!!!!!!!sorry langt innlegg men slitsomt å få ut alt i tårer, godt å skrive:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...