Gå til innhold

Stjørdal og omeng..

Anbefalte innlegg

Heisann .

Lurer meg litt inne på Aprilklubben jeg, selv om jeg holder til i Marsklubben. Jeg søker etter gravide som bor i/rundt stjødal. Fins det noen av dere her???

Selv bor jeg på Lånke og nærmere bestemt Geving. Har termin 18.mars og syntes det hadde vært gøy å bli kjent med flere som venter barn i samme tid som meg. Er ikke selv fra Stjørdal, men kom flyttende hit for ett og ett halv år siden. Har en sønn på 2år.

Gi lyd fra dere da:-)

Tjohei..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138759861-stj%C3%B8rdal-og-omeng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiniMagenMin

hei hei:) tenke å sende deg en priv. mld,men du har jo ingen profil:)

jeg er fra stjørdal vettu;) vil gjerne bli kjent med deg!

har lyst til å sette opp treff på stjørdal på treffsidene her, men det er så liten aktivitet at jeg vet ikke helt..:)

har termin 11april jeg da:)

har du bynt å fått babymage da?:)

Hei hei..

Nei, har ikke profil jeg. Andre gangen for meg dette og jeg prøvde å få opp min forrige profil, men av en eller annen grunn fikk jeg det ikke til.

Som jeg skrev så har jeg termin 18.Mars, men det er lite folk fra stjørdal inne mars også. Tror det er kanskje en el to til. Jeg la inn samme innlegg på februar, men der har det også vært lite respons. Men ett treff må vi få til allikevel. Vi kan jo samle sammen både feb/mars/april til ett møte så kan det jo hende vi blir en håndfull:-) Er ikke sikkert alle vil møtes fordi om de er her inne, men det er jo vært ett forsøk.

Selv er jeg nettopp fylt 30 år, men liker å tro at jeg er forsatt i tyveårene;-)

Har som nevnt en sønn på 2. Vi holder til på Lånke og nærmere bestemt gamle delen av gjeving. Jobber for tiden på Lade.

Magen min kom så altfor tidlig denne gangen. Jeg var nesten sikker på det var to der inne, men nå har den jo ikke vokst på kjempelenge, men nå ser jeg allefall grvid ut og ikke bare pløsete og feit ut...haha.

Hvor gammel er du da? HVor holder du til? Er det din første el andre, tredje??? Har det blitt mage på deg da?

Tjohei...

Gjest MiniMagenMin

okei, ja, håper det er noen som vil møtes, hadde vært koselig det:)

men vil nok tro at det er flere som er gravid på stjørdal enn de her inne også da:p hehe..

er 20 år jeg da...bor på skatval:)

det er nok førstemann/dame som kommer her ja, planlagt og etterlengtet;)

hvordan går det å pendle til lade om dagene da? selv pendler jeg til levanger på skole så og si hver dag, og det er slitsomt nok det..:P

skal begynne i praksis på mandag nå, og da må jeg ta toget som går kl 06.00:( DET gleder jeg meg iKKE til, for å si det sånn;)

magen har ankommet ja, flere uker siden egentlig, man ser ikke direkte at jeg er gravid med mindre at en vet det..babyen presser bare min mage ut, så det er jo ikke babyen som har poppet ut:)

hvordan har svangerskapet vært til nå da?:)

• 2 uker senere...
Gjest MiniMagenMin

hei! å, så koselig at det er flere som er interessert på stjørdal:)

jeg vil gjerne bli kjent med dere.

skal vi sette opp BIM treff, eller ordne noe selv?

jeg er for tiden en veldig travel og opptatt dame, men skal alltids få tid til overs en dag;)

kanskje vi kan snakkes på msn?:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...