Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Gir gröt paa kvelden, 5 mnd baby. Kan jeg gi mer enn en porsjon? 1 dl mm og 4 ss (nestle maisgröt) er vel en porsjon har jeg forstaatt.. Eller er det da bedre aa gi 2 porsjoner fordelt utover dagen.. Syns han har blitt tynnere og er veldig aktiv saa noe maa gjöres.. Faar litt frukt og 1 porsjon fruktmos i tillegg paa dagen!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Selvfølgelig. Han skal få spise så mye som han selv vil. Sønnen min spiste alltid mer enn det som sto på pakka.
ubuntu Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Da vår lille baby var 5 mnd prøvde jeg i en periode å la han spise så mye han ville av grøt og melk (var liten og tynn), men han kastet opp igjen etterpå hvis han spiste mye, så da var vi like langt.. Det som var best for han var å gi måltider ofte. Han hadde da tre matmåltider om dagen: melk på morgen, en liten porsjon grøt på formiddagen, så melk og et halvt middagsglass på tidlig ettermiddag med en times mlmrom, bare melk på ettermiddag, så melk og en liten porsjon grøt til kvelds. (og melk en gang på natta da). Plundrete forklart men.., lurt å gi flere små måltider, tror jeg. Funker her! Har litt olje i middagen siden han er liten og tynn. Lykke til!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Bare gi mer, jeg økte til å lage av 120 ml veske istedet for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå