Gå til innhold

Bekymret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner nå i min 17 uke og har enda ikke kjent noe liv, eller hørt hjerteslag. Ser heller ikke så veldig gravid ut enda, har lagt på meg ca 2 kg til sammen selv om jeg spiser mer nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Veier nå 51 kg.. Begynner å bli bekymret for at jeg har en levende baby i magen. Skal ikke på ultralyd før i uke 20, så jeg har noen uker til å bekymre meg.. Noen som opplever det samme som meg? Det er første gang jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Du skal over hodet ikke bekymre deg. Jeg kjente ikke liv før uke 19 ved forrige svangerskap, og er nå i uke 16 og har ikke kjent noe til noe enda. Har heller ikke lagt på meg ett eneste gram. Jeg som du spiser det jeg klarer og da kan man jo ike spise mer. Noen legger på seg mye tidlig og andre får det kanskje på slutten. Jeg la på meg en god del på slutten ved forrige gang så er ikke så redd for det. Men føler du at du ønsker noe svar så ring legen din el jordmor. Si at du ønsker å høre etter hjertelyd. Det kan de høre nå, så slipper du å gå å være bekymret hele tiden.

Håper det ordner seg!!

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem å få hørt hos legen =)

Det fikk jeg. Helt hærlig. Min første også, er i 15+2, har kjent liv tidlig. Men nå er det en stund siden det har vært aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...