Gjest Gul stjerne Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hvor høye er de? Min kjære har en sønn som ble 10 på nyåret, en vakker liten gutt. Ang liten, i vår var han 132 cm. Ingen av hans foeldre er over 170, så han blir kanskje ikke en sværing, men er han litt liten for alderen nå? Hvor lange er deres gutter ( og jenter) som blir ti i år?
mamma-hjertet-83 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Du får kanskje svar på siden Barnemitt 9-12 år
Trulte76 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 har ei jente på 9,5 da. hun blir 10 i mars. For par mnd siden målte jeg henne, og da var hun 132cm. Og hun er ikke stor for alderen.
NinaCath Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg har en gutt på 10 år, men han er høy for alderen: 150 cm er han nå. Men det er flere gutter i klassen som er et hode lavere enn han, så jeg tror du kan ta det helt med ro. Guttene gjør gjerne et jafs oppover i 15-16 årsalderen. Er dere, derimot, veldig bekymret, så ta kontakt med fastlegen deres og be om en time på sykehuset hvor de ved hjelp av et røntgenbilde kan finne frem til hvor lang han vil bli. Datteren min på 8 år er 135 cm høy... Pappa'n er høy, men jeg er ikke det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå