Gå til innhold

Skal sette Ovitrelle-sprøyta i kveld-trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å sette denne sprøyta i forhold til hormonsprøytene??

Gruer meg veldig til det! Skal den settes på omtrent samme måte som de andre sprøytene? Syns det har gått veldig fint å sette de så kanskje blir det ikke så ille som jeg innbiller meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du setter den på akkurat samme måte som de andre. Jeg synes den var lii vondere fordi nåla er litt tykkere, men det gikk helt greit. Ikke noe å grue seg for:)

Lykke til!!

Skrevet

Takk:) Da settes hele spissen inn på denne også??

Skrevet

Ja, det gjør du. Lykke til!! :) Det går så bra så!!

Skrevet

Heia!

Jeg syntes faktisk ovitrelle var bedre å sette enn de andre sprøytene.. så dette er ikke noe å være redd for... du er dreven nå vettu! =)

Lykke til med resten av forsøket også! =)

Skrevet

Takk for råd og god støtte:) Det er vel bare å gjøre det og bli ferdig med det:)

Skrevet

Jeg fikk mannen min til å sette den. han tok sats og trykte den inn hehe. Jeg kjente ingenting, syns faktisk den var bedre enn puregon pennen :-)

Lykke til med uttaket da!

Skrevet

Hei igjenn!

Har du satt sprøyta?? Håper det gikk bra og at du nu ser en ende på det hele... Tenk ingen meir nesespray og stikking 3 ganger daglig :)

Jeg syns den var grei å stikke, kjente den litt meir, men ikkje ondt!

Her går nu dagene saaaaaaaakte!!!!!!! Har ufattelig hovne/onde pupper, endel stikking der nede og er litt småuggen til tider.. men tenker det sikkert er pga Progrestan.

Tørr ikke håpe... men det preger dagene mine selv om jeg tenker at det skal det ikke få gjøre...

Du har en nærvepirrende tid framfor deg :)

Er det noe du lurer på får du bare spørre, siden vi holder til på UNN begge to kjenner jeg jo til hva du skal igjennom!

Ha en fin kveld med eggløsning... tihi :)

Klem.

Skrevet

Nå er sprøyta satt!! Og det gikk superfint:) Kjente nesten ingenting!

Kjempegreit å kan spørre og få gode råd og støtte fra andre i samme situasjon:) Og så er det godt at det nå er slutt på både spraying og stikking, med alle de medisinene er det jo ikke mulig å koble ut og ikke tenke på hva som skal skje... Skal være glad når uttaket er gjort!

Ja, det blir vel lange dager Irbeka! Håper sånn at det skal gå bra:) Vi får følge med hverandre her inne, spennende tider!!

Reiser til Tromsø i morra ettermiddag. Samboeren kommer litt senere og så skal vi prøve å slappe litt av, gå ut og spise:)

En kollega av meg skal til Tromsø i forbindelse med jobb neste uke, så vi skal treffes. Så ser egentlig ikke mørkt på oppholdet i det hele tatt. Og så må vi jo bare alle som går gjennom dette håpe på at vi en gang får det vi ønsker oss:)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...