Gå til innhold

Graco mosaic og Emmaljunga City Cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en Graco Mosaic trille brukt og lurer på om noen vet om man kan kjøpe regntrekk separat til denne? Hva koster det ca?

Jeg har tenkt å selge City Cross vogna vår til våren, men jeg lurer på om jeg skal investere i noen nye hjul først for de er litt slitte etter mange turer på grusvei. Ellers er jo vogna superfin. Noen som vet om man får bestille bare et sett med hjul??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at de små regntrekkene som er beregnet for triller (med hette og armer til barnet) passer, eller andre standardtrekk. Simo og Basson har mange forskjellige typer og størrelser av de svarte trekkene. Det blir sikkert billigere også enn å bestille til Gracotrilla.. Jeg har selv Graco Mirage og har ikke sett andre trekk i originalt enn de litt stive gjennomsiktige..Det beste er nok å ta med trilla til butikken og prøve.

Alle forhandlere til Emmaljungavognene har mulighet til å bestille separate hjul, ring forhander i nærheten av deg. På svenskegrensa har du Kattis i Strömstad som selger Emmaljunga tel:0046 526 14326

Skrevet

Jeg ringte rudo barnevognhuset og d er mulig å få kjøpe bare hjulene.

De som hører til edge og smart duo kostet 250kr stk... men vet ikke om d er d samme for CChjulene..

Ring butikken å sjekk;o)

Skrevet

Oj, det blir jo 1000 for nye hjul da...blir litt dyrt kanskje. Mulig jeg heller får sette ned prisen litt. Hadde tenkt å ta 3000 for vogna. Det er inkludert city bag, fottrekk og stelleveske, den ble kjøpt i fjor sommer, betalte 7100 for hele. Det er jo ikke noe "galt" med hjulene, de er bare litt hakkete så jeg synes de trekker ned helhetsinntrykket litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...