Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei. Jeg lurer på om det er noen her inne som vet litt mer enn meg..? Det har seg iallefall slik at samboeren min har endelig nå innsett at han har et rusproblem. (Han er ikke avhengig av noe spessielt dop eller alkohol, han er bare avhengig av rusen. Det er for ham ikke så vikti hva han ruser seg på, bare han får en rus..) Han har meldt seg på et "rus-team" og skal gå på møter der. Men det jeg luer på da er om ikke da barneveret blir innblandet..? Jeg selv har aldri prøvd narkotika, har knapt drukket alkohol. Vi er to vidt forskjellige personer, men elsker hverandre veldig høyt. Det betyr mye for meg at han endelig har innsett sitt problem. Er gravid i uke 35 forresten. Håper noen kan hjelpe meg med svar! Vil ikke ha noe med barnevernet å gjøre. Har hørt så mye skummelt om de..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Heisann, det er godt han har innsett det da:) Bra han er villig til å gjøre noe med det selv. Har det Samme problemet selv med samboeren min også... Vi begynte å gå til fam terapaut og da la han alt på bordet. Men barnevernet ble ikke innblandet av den grunn. Du er nyktern og det er på en måte viktigst! Så at han skal på rus team er jo bare positivt!!! Lykke til videre og håper han greier det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå