Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg driver og skal kjøpe inn tøybleier, er det noen med tips om hvilke bleier jeg bør velge? Vil ha en lommebleie eller en all-in-one bleie..
Duracella Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Favoritten er brettebleier, faktisk. Men liker også lommebleier: De tørker fortere enn AIO, og du kan ha i tykkere innlegg om natta. AIO- bleiene må kjøpes i flere størrelser og blir dyrere, og du bør ha en tørketrommel. Men brettebleiene (fra Jysk) holder på morsmelksbæsj bedre enn noen annen bleie, papir eller tøy!
anette&tutta mari :) Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg liker også brettebleier best, og så formsydde. deretter kommer vel lommebleier og prefolds (har ikke prøvd AIO). Aller best liker jeg mine egnesydde "formsydde lommebleier" (trenger sperrelag) laget av 50% frottehåndkle og 50% flanell. Putter inni innlegg og vips - en super nattbleie:) Synes brettiser suger for lite om natta, og da bruker jeg Bum Genius lommebleier med masse innlegg. Synes fort disse blir litt klumpete, men de tørker utrolig fort og er enkle å ha med på tur f.eks Favoritten av de kjøpte bleiene må være gas-brettebleier og pul-trekk fra Imse Vimse
anette&tutta mari :) Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Ellers har jeg også god erfaring med Fuzzi Buns lommebleie Det var jo ang. lommebleier/AIO du ville ha tips så jeg nå
Yo&La+spire Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Vi elskes babykangas lommebleier. De er smale og ganske lange, saa fungerer kansje best til litt storre barn (har ikke provd paa smaa barn), men det er one size da.... Ellers saa bruker vi hamp og bambus innlegg fordi det suger best og er mer miljovennlig. Om natta bruker vi bamboozle og babybeehinds (mest fornoyd med sistnevnte som ogsaa er one size) med babyology ullbukse:) Vi er som sagt veldig fornoyd med bleievalgene vaare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå